Zarząd Gino Rossi przewiduje, że przychody grupy kapitałowej w 2007 r. osiągną poziom 170 mln zł, czyli o 45% więcej w porównaniu do roku ubiegłego. Skonsolidowany zysk netto ma wzrosnąć niemal dwukrotnie - do poziomu 12,5 mln zł.
Wskaźnik EBIT sięgnie 19 mln zł, zwiększając się o 85% w stosunku do roku 2006. Rentowność netto wzrośnie z 6,36% do 7,35%.
Wzrost skonsolidowanych przychodów i zysków w roku 2007 ma być efektem dalszego rozwoju sieci dystrybucji oraz rozbudowy grupy kapitałowej.Grupa planuje otworzyć w tym roku 38 nowych salonów firmowych.
"W roku 2007 otworzymy 26 nowych salonów w Polsce i 12 za granicą. Najwięcej powstanie sklepów marki ,,gino rossi" - po 10 w Polsce i za granicą. Dynamicznie rozwijać się będzie także sieć salonów ,,SIMPLE". Planujemy otwarcie 8 salonów firmowych tej marki w kraju i 2 poza granicami Polski. Powstanie też 8 nowych sklepów VANITA - informuje Maciej Fedorowicz, prezes zarządu Gino Rossi S.A.
Na koniec 2007 roku sieć dystrybucji grupy Gino Rossi obejmować będzie 174 salony należące do poszczególnych marek grupy.
Natomiast w połowie marca otwarty zostanie pierwszy salon ,,gino rossi" w Sankt Petersburgu. Za prowadzenie salonów na terenie Rosji odpowiedzialna jest utworzona w połowie stycznia spółka Gino Rossi Russia Sp. z o.o.
W 2007 roku spółka planuje także zakończyć budowę centrum logistyczno-magazynowego oraz zakończyć wdrażanie zintegrowanego programu informatycznego zarządzania produkcją i sprzedażą.