Gino Rossi, producent i dystrybutor odzieży oraz obuwia, przedłużył okres negocjacji warunków umowy sprzedaży spółki zależnej Simple Creative Products i zakłada jej podpisanie do 16 maja, wynika z raportu spółki.
_ Wydłużenie terminu negocjacji wynika z konieczności ustalenia warunków umowy sprzedaży z bankami kredytującymi, w związku z zawartą pomiędzy Gino Rossi a bankami kredytującymi umową standstill _ - czytamy w raporcie.
Spółka informowała wcześniej, że 5 listopada 2010 roku otrzymała od grupy private equity ofertę wstępną na zakup 100 proc. akcji Simple Creative Products za cenę 90 mln zł.
Simple podaje, że prowadzi sprzedaż w 46 salonach, w tym: 33 salonach własnych, 9 salonach franczyzowych, a także w dwóch salonach własnych na terenie Niemiec oraz w jednym salonie własnym na Litwie.
Narastająco w I-IV kw. 2010 roku Gino Rossi miało 6,77 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 25,17 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 184,19 mln zł wobec 177,43 mln złotych.
| |
| --- |