Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Gino Rossi: Spadek przychodów ze sprzedaży

0
Podziel się:

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki modowej Gino Rossi wyniosły w okresie styczeń-lipiec 2009 r. 98,6 mln zł, co oznacza spadek o 6,13 proc. wobec analogicznego okresu poprzedniego roku.

Gino Rossi: Spadek przychodów ze sprzedaży

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki modowej Gino Rossi wyniosły w okresie styczeń-lipiec 2009 r. 98,6 mln zł, co oznacza spadek o 6,13 proc. wobec analogicznego okresu poprzedniego roku. W tym sprzedaż spółki zależnej Simple Creative Products wyniosła 35,3 mln zł.

_ - Spadek przychodów ze sprzedaży Grupy Kapitałowej jest w głównej mierze spowodowany spadkiem sprzedaży hurtowej _ - czytamy w komunikacie.

Sprzedaż detaliczna sklepów własnych: _ gino rossi _, _ geox _, _ vanita _ wyniosła 45,3 mln zł (odnotowano 3,73% wzrost sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego), natomiast sklepów własnych z marką _ simple _ w wysokości 26,3 mln zł (odnotowano 51,1% wzrost sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego).

_ - Istotny wpływ na wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży Grupy Kapitałowej miała sprzedaż detaliczna sklepów firmowych: _gino rossi", _ simple _, _ geox _ oraz _ vanita _. Jej udział w skonsolidowanej sprzedaży ogółem w okresie styczeń - lipiec 2009 r. wyniósł 72,6%. W porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego, sprzedaż detaliczna w Grupie Kapitałowej wzrosła o 17,2%" - czytamy dalej.

Spółka poinformowało również, że w związku z utratą kontroli nad spółką Lugano, zarząd Gino Rossi postanowił w raporcie o skonsolidowanych przychodach ze sprzedaży nie ujmować danych finansowych Lugano.

Spółka Gino Rossi miała 6,99 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2009 roku wobec 5,01 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 43,11 mln zł wobec 53,74 mln zł rok wcześniej.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)