Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki modowej Gino Rossi wyniosły w okresie styczeń-marzec 2009 r. 44,5 mln zł, co oznacza spadek o 16% wobec analogicznego okresu poprzedniego roku.
Dane te obejmują sprzedaż prowadzoną przez spółkę zależną Simple Creative Products, której wartość sięgnęła 13,8 mln zł.
_ Spadek przychodów ze sprzedaży Grupy Kapitałowej jest w głównej mierze spowodowany spadkiem sprzedaży hurtowej _ - czytamy w komunikacie.
Spółka podała, że istotny wpływ na wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży Grupy Kapitałowej miała sprzedaż detaliczna sklepów firmowych: _ gino rossi _, _ simple _, _ geox _ oraz _ vanita _. _ Jej udział w skonsolidowanej sprzedaży ogółem w okresie styczeń - marzec 2009 r. wyniósł 68% _ - czytamy dalej.
W porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego, sprzedaż detaliczna w Grupie Kapitałowej wzrosła o 10,6%. Sprzedaż detaliczna sklepów własnych: _ gino rossi _, _ geox _, _ vanita _ wyniosła 20,7 mln zł (odnotowano 1,1% wzrost sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego), natomiast sklepów własnych z marką _ simple _ w wysokości 9,6 mln zł (odnotowano 38,9% wzrost sprzedaży w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego).