Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

InteliWISE liczy na 'skokowy wzrost' wyników dzięki nowej strategii

0
Podziel się:
InteliWISE liczy na 'skokowy wzrost' wyników dzięki nowej strategii

InteliWISE chce podwoić liczbę płacących klientów korzystających z rozwiązań na bazie sztucznej inteligencji do 300 w ciągu dwóch lat i zwiększyć obecność za granicą, poinformował prezes Marcin Strzałkowski. Liczy na skokową poprawę wyników w kolejnych latach dzięki partnerstwem dystrybucyjnym.

"InteliWISE, które w marcu tego roku sfinalizowało przejęcie spółki Limtel, dzięki efektom synergii oraz poszerzeniu swojej oferty zamierza zwiększyć powtarzalne przychody i poprawić marżę operacyjną. Chcemy powiększyć bazę swoich klientów ze 144 na koniec I kwartału 2017 r. do 300 na koniec 2019 r. Do 30% ma natomiast wzrosnąć udział sprzedaży zagranicznej" - powiedział Strzałkowski podczas konferencji prasowej.

W portfelu klientów są usługodawcy, e-commerce, e-administracja i finanse. Według słów prezesa, obecnie negocjowane jest pozyskanie łącznie do 25 klientów w bieżącym roku (w tym 6 na powyżej 25 tys. euro i 9 na 10-25 tys. euro szacowanej wartości umowy w pierwszym roku). Strategia zakłada wzrost do 175 klientów na koniec 2017 r. i do 225 w 2018 r.

"Rynek oprogramowania chmurowego dla inteligentnej automatyzacji dynamicznie rośnie i my chcemy być częścią tego globalnego wzrostu. Przez lata zebraliśmy doświadczenie, pracując z potężnymi podmiotami, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Wierzymy, że synergia z Limtelem, poszerzenie naszej oferty produktowej oraz partnerstwa dystrybucyjne z globalnymi dostawcami nowych technologii pozwolą nam na skokową poprawę wyników w kolejnych latach. Celem na ten rok jest globalny zasięg, a także zwiększanie przychodu na klienta w ramach strategii" - dodał prezes.

InteliWISE powiększyło ostatnio swoją ofertę o nowy produkt - platformę comm.ai. Ma ona pozwolić globalnym partnerom i deweloperom na dodawanie chatbotów, telefonii czy video do swoich telefonii firmowych, e-sklepów, czy systemów CRM.

"Wykorzystanie technologii opartych na sztucznej inteligencji w sprzedaży internetowej i obsłudze klienta staje się coraz bardziej powszechne. A to dopiero początek, ponieważ jak pokazuje analiza Gartnera wydatki na automatyzację i inteligentne systemy oparte na AI wzrosną z 451 mln USD w 2016 r. do 29 mld USD w 2021 r." - stwierdził Strzałkowski.

Grupa InteliWISE przedstawiła skonsolidowane wyniki za I kwartał br. Przychody wzrosły aż o 47% r/r do 0,65 mln zł. Wynik netto spółki spadł do 12 tys. zł, co jest pochodną jednorazowego wydarzenia w postaci przejęcia spółki Limtel. Prezes zakłada kontynuowanie wypracowywanie zysków na poziomie z poprzednich kwartałów.

Grupa InteliWISE to dostawca rozwiązań IT automatyzujących sprzedaż i obsługę klienta. Spółka jest notowana na NewConnect.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)