Mennica Polska szacuje, że w 2013 r. Polacy kupią o 10 proc. więcej złota inwestycyjnego niż w 2012 roku.
_ - Sądzimy, że rynek detaliczny będzie w przyszłym roku rozwijał się w tempie 10 proc. Będziemy rozwijać naszą obecność w tym segmencie, a jednocześnie chcemy dynamicznie zwiększać hurtową sprzedaż złota z naszej rafinerii metali szlachetnych _ - poinformował prezes Mennicy Polskiej, Grzegorz Zambrzycki.
Mennica Polska posiada obecnie własne salony oferujące m.in. złoto inwestycyjne w Warszawie, Poznaniu oraz Krakowie. W 2013 roku grupa planuje uruchomienie kolejnych.
W 2012 roku grupa sprzedała w detalu i w hurcie 10 ton złota w postaci m.in. sztabek, monet oraz innych wyrobów menniczych i przemysłowych.
Porównaj na wykresach spółki i indeksy Dodaj wykresy do Twojej strony internetowej