Ministerstwo Finansów podpisało sześcioletni kontrakt o wartości 23,4 mln zł na projekt wsparcia informatycznego z iMe - całodobowym help deskiem komputerowym, podało ministerstwo.
iMe obsługuje system TREZOR, służący do zarządzania budżetem państwa. Blisko 25 tysięcy pracowników administracji państwowej z całego kraju ma możliwość zgłaszania iMe problemów z procesowaniem harmonogramów, sprawozdań i zapotrzebowaniem na środki finansowe oraz dyspozycje płatności pomiędzy Ministerstwem Finansów a NBP. Dodatkowo iMe rozwiązuje problemy z komputerami dysponentów. iMe uruchomiło dedykowaną infolinię i osobny odizolowany kanał do procesowania zgłoszeń o charakterze tajnym, podano w komunikacie.
"Codziennie pomagamy kilkudziesięciu tysiącom pracownikom z instytucji państwowych oraz firm prywatnych w ich problemach z komputerami i systemami informatycznymi. Wspieramy ich merytorycznie podczas codziennej pracy. Całodobowy, prosty i zrozumiały help desk to nie tylko usprawnienie działania firmy i zwiększenie jej efektywności - ale także dodatkowy benefit dla pracowników. Nasz system można stosować także w ramach pakietów indywidualnych, polis ubezpieczeniowych czy w programach dla szkół. Takie wsparcie komputerowe powinno być wręcz standardem w polityce HR każdego przedsiębiorstwa" - powiedział członek zarządu iMe Piotr Majdan, cytowany w komunikacie.
iMe działa w całej Polsce, natomiast centrum pomocy zlokalizowane jest w Lublinie.