Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Microsoft chce nagrodzić firmy aktywne w segmencie MŚP

0
Podziel się:
Microsoft chce nagrodzić firmy aktywne w segmencie MŚP

Partner roku Microsoft w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw 2017 zostanie wyłoniony na podstawie ilości zdobytych punktów w okresie od 1 października 2016 do 30 września 2017 r. Microsoft ujawnia jednocześnie co kwartał aktualną klasyfikacja firm, które zdobyły najwięcej punktów w poprzednich trzech miesiącach, wspierając tym samym rozwój rozwiązań chmurowych wśród klientów MŚP.

Jak podaje firma Senetic, rynek usług chmurowych w Polsce systematycznie się rozwija. Coraz więcej podmiotów decyduje się na wybór rozwiązań bazujących na chmurze. Rośnie też liczba organizacji, które je oferują. Microsoft co kwartał informuje, który z partnerów miał największy wkład w rozwój sektora cloud wśród MŚP w Polsce. "Konkurs na partnera jest dobrym sposobem na zmierzenie pozycji rynkowej" - powiedział specjalizujący się w rozwiązaniach chmurowych Microsoft w firmie Senetic Konrad Nieboj, cytowany w komunikacie.

Najnowszy ranking partnerów Microsoft obejmuje m.in. kompetencje z zakresu oferowanych rozwiązań i wyniki sprzedaży. Zdaniem Nieboja, wzrost popularności Office 365 i Azure jest widoczny również na polskim rynku.

"Z uwagą przyglądamy się rozwojowi rynku usług chmurowych i mimo, że w Polsce nie jest on jeszcze na takim etapie, jak na Zachodzie, zauważamy znaczny wzrost zainteresowania wśród klientów, którzy darzą je coraz większym zaufaniem" - podsumował specjalista z firmy Senetic.

Na pierwszym miejscu w rankingu Microsoftu w ubiegłym kwartale był Senetic, a na kolejnych miejscach były m.in. takie firmy jak: Onex Group, Supremo i Komputronik. Sklasyfikowanych zostało łącznie 15 podmiotów.

Microsoft chce symbolicznie nagrodzić firmy wkład w rozwój rozwiązań chmurowych wśród klientów MŚP w Polsce. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas corocznej konferencji Microsoft Strategy Partner Conference w październiku 2017 roku.

Senetic to firma IT z polskim kapitałem, funkcjonująca od 2009 r. Obsługuje klientów z sektora komercyjnego, publicznego i edukacyjnego. Proponuje rozwiązania m.in. Cisco, Dell, Fujitsu, HPE, Lenovo, Microsoft, Oracle, Symantec, Ubiquiti i VMware.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)