Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Multimedia chce sprzedawać więcej usług

0
Podziel się:

Multimedia Polska, chce aby w 2010 roku liczba usług przypadających na jednego abonenta wzrosła do co najmniej 2,5 z 1,45 po pierwszym półroczu 2007 r.

Multimedia chce sprzedawać więcej usług
(spółka)

Multimedia Polska, dostawca usługi Triple Play łączącej w jednym pakiecie telewizję, internet i telefon, chce aby w 2010 roku liczba usług przypadających na jednego abonenta wzrosła do co najmniej 2,5 z 1,45 po pierwszym półroczu 2007 r.

"Liczba usług przypadających na jednego abonenta zwiększyła się z poziomu 1,33 w pierwszej połowie 2006 roku do 1,45 w pierwszej połowie 2007 roku. Ambicją spółki jest, aby w 2010 roku liczba sprzedanych usług na jednego użytkownika wzrosła do co najmniej 2,5" - podały Multimedia.

W lipcu i sierpniu zwiększył spółka zwiększyła liczbę sprzedanych usług (RGU) o około 20.000 netto.

Wzrost sprzedaży usług w miesiącach wakacyjnych to m.in. efekt zmian w systemie sprzedaży, dokonanych przez spółkę w I półroczu tego roku.

"Uznaliśmy, że efektywniejsze będzie stworzenie własnych struktur sprzedaży niż korzystanie z usług firm zewnętrznych. Stworzyliśmy więc własne zespoły przedstawicieli handlowych, oferując im dobry motywujący system wynagradzania, oparty na wynagrodzeniu prowizyjnym. Najlepsi z nich zostali przyjęci na umowy o pracę, czyli tzw. etaty. Pozytywne efekty widać już po pierwszych dwóch miesiącach" - powiedział cytowany w komunikacie Andrzej Rogowski, prezes Multimedia Polska (na zdjęciu).

"Dzięki tej reformie tylko w lipcu i sierpniu sprzedaliśmy o ok. 100 proc. więcej usług niż w poprzednich dwóch miesiącach" -dodał.

Spółka sprzedaje usługi również przez call center i bezpośrednio w biurach obsługi klienta. Multimedia Polska zakłada, że za pośrednictwem call center docelowo będzie sprzedawanych ok. 50 proc. usług.

Na koniec I półrocza 2007 r. klienci Multimedia Polska korzystali łącznie z 874 tys. usług (telewizja, internet i telefon), z czego 175 tys. przypadało na internet, co oznacza wzrost o ok. 50 proc. rdr.

Z więcej niż jednej usługi korzystało 180 tys. użytkowników, w tym z podwójnego pakietu (Double Play) 141 tys. abonentów, a z potrójnego (Triple Play) - 39 tys.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)