Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Orange Polska: Presja konkurencyjna na rynku B2B rośnie

0
Podziel się:

W trzecim kwartale średnie przychody użytkownika biznesowego usług komórkowych Orange Polska spadły do 61,2 zł z 65,7 zł kwartał wcześniej.

Orange Polska: Presja konkurencyjna na rynku B2B rośnie
(kirza/iStock)

Orange Polska jest zaniepokojone sytuacją na rynku B2B, gdzie rośnie presja konkurencyjna. Utrzymuje się też duża konkurencja na rynku internetu szerokopasmowego - podali na konferencji przedstawiciele spółki.

_ Rynek biznesowy ewoluuje w tym samym kierunku co rynek detaliczny jakiś czas temu. Presja cenowa jest widoczna, zwiększa się też liczba użytkowników ofert nielimitowanych, co zabiera część nam przychodów, które uzyskiwaliśmy ze sprzedaży dodatkowych minut w zwykłych abonamentach _ - powiedział Mariusz Gaca, członek zarządu operatora.

_ Dodatkowo coraz więcej firm idzie w kierunku ofert sim-only, bez subsydiowania telefonów, co niekoniecznie jest złe dla zysków, ale dotyka naszych przychodów _ – dodał.

W trzecim kwartale średnie przychody użytkownika biznesowego usług komórkowych Orange Polska spadły do 61,2 zł z 65,7 zł kwartał wcześniej.

Utrzymuje się też wysoki poziom konkurencji na rynku internetu szerokopasmowego.

_ Presja cenowa ze strony kablówek jest nadal widoczna, widzimy też nacisk ze strony nowej oferty DSL jednego z naszych konkurentów. Dochodzi do tego próba infiltrowania rynku stacjonarnego internetu przez oferty LTE _ – powiedział Michał Paschalis-Jakubowicz, dyrektor marketingu Orange Polska.

Baza klientów usług szerokopasmowych Orange Polska spadła o 12 tys. do 2,269 mln, głównie za sprawą 23 tys. spadku w dostępie na miedzianej sieci ADSL.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)