Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Damian Słomski
Damian Słomski
|

Tysiąc nowych paczkomatów. Także w mniejszych miejscowościach

28
Podziel się:

Prezes Rafał Brzoska zapowiada dalszy dynamiczny rozwój biznesu.

Tysiąc nowych paczkomatów. Także w mniejszych miejscowościach
(Wlodzimierz Wasyluk/East News)

Do istniejących na koniec 2016 roku 2200 żółtych paczkomatów InPost w najbliższych 12 miesiącach dołączy 1000 kolejnych maszyn - zapowiedział Rafał Brzoska, prezes grupy Integer.pl, do której należy operator urządzeń firma InPost.

- W tym roku mamy dwa priorytety. To mniejsze miejscowości, w których do teraz nie było jeszcze paczkomatów oraz największe polskie miasta, gdzie jak pokazał ostatni rok, przepustowość istniejących maszyn jest już niewystarczająca - podkreśla prezes Brzoska.

Ambitne plany wynikają z bardzo dobrych wyników segmentu paczkomatów, w którym firma obsłużyła o 79 proc. więcej przesyłek niż w 2015 roku.

Ogółem grupa InPost zamknęła rok 2016 wzrostem liczby obsługiwanych przesyłek o 142 proc. Największy wpływ na to miał skokowy rozwój segmentu kurierskiego, który zanotował o 405 proc. lepsze wyniki. Silnie zwiększyła się też obsługa przesyłek poleconych e-commerce - o 149 proc.

Paczkomaty InPost znajdziemy nie tylko w Polsce, ale i w Wielkiej Brytanii, we Francji, we Włoszech i w Kanadzie. To kraje, w których dotychczas spółka najmocniej działała. Ponadto w sieci InPost paczkomaty funkcjonują w: Czechach, Słowacji, na Węgrzech. Oprócz tego z powodzeniem są wykorzystywane w sieciach lokalnych firm kurierskich lub pocztowych w takich krajach jak Chile, Estonia, Litwa i Łotwa, Australia, Kolumbia, Islandia czy Irlandia.

Na koniec 2016 roku na całym świecie działało blisko 6 tys. urządzeń polskiej firmy.

giełda
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(28)
WYRÓŻNIONE
polinek
9 lat temu
To co wyprawia firma Inpost to kpina, już 3 razy list polecony który był nadany do mnie przez Inposta został dostarczony zamiast pod wskazany adres do jakiegoś speluniastego sklepu oddalonego od adresu doręczenia o 10km. To jest kpina i lekceważenie klientów!!! Jak złożyłem reklamację firma wylała się na mnie odpisując że bym spadał na drzewo, a takie dostarczenie jest zgodne z ich polityką. Więcej z ich usług nie skorzystam choćbym paczkomat miał pod domem. Niech sadzą kartofle-może to im wyjdzie lepiej skoro nie potrafią doręczać poczty!!!!
x
9 lat temu
Niech Inpost zadba profesjonalne funkcjonowanie infolinii. Dzwonie, a tam "jestes 84 w kolejce". Od kilku dni nie wiem co z moja paczka, bo na formularze tez nie odpowiadaja.
Gienek
9 lat temu
Ta firma olewa klientów,ja już 3 dzień siedzę w domu i czekam na przesyłkę, niby jest u kuriera ale nie potrafi jej dostarczyć,jak tylko przesyła jest przez nich dostarczana to są kłopoty żeby ją otrzymać.