Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

PKN podtrzymuje plany zainwestowania w detal 2,1 mld zł

0
Podziel się:

PKN Orlen podtrzymuje plany przeznaczenia na inwestycje w rozwój sieci detalicznej do 2009 roku 2,1 mld zł, z czego 35 proc. pochłoną koszty związane z wprowadzeniem nowej marki stacji paliw Bliska.

PKN Orlen podtrzymuje plany przeznaczenia na inwestycje w rozwój sieci detalicznej do 2009 roku 2,1 mld zł, z czego 35 proc. pochłoną koszty związane z wprowadzeniem nowej marki stacji paliw Bliska - poinformował w poniedziałek wiceprezes PKN Wojciech Heydel.

"Z kwoty 2,1 mld zł na zmianę brandu przeznaczymy około 35 proc. Do końca 2009 roku chcemy mieć, tak jak zapowiadaliśmy, około 30-proc. udział w rynku detalicznym, realizacji tego celu ma służyć wprowadzenie marki Bliska" - powiedział Heydel podczas poniedziałkowej konferencji prasowej z okazji wprowadzenia nowej marki tańszych stacji benzynowych Bliska.

PKN Orlen szacuje, że docelowo do 2009 roku będzie posiadał około tysiąca stacji benzynowych w segmencie ekonomicznym o handlowej nazwie Bliska.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)