Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
pkn
28.11.2005 17:37

PKN podtrzymuje plany zainwestowania w detal 2,1 mld zł

PKN Orlen podtrzymuje plany przeznaczenia na inwestycje w rozwój sieci detalicznej do 2009 roku 2,1 mld zł, z czego 35 proc. pochłoną koszty związane z wprowadzeniem nowej marki stacji paliw Bliska.

Podziel się
Dodaj komentarz

PKN Orlen podtrzymuje plany przeznaczenia na inwestycje w rozwój sieci detalicznej do 2009 roku 2,1 mld zł, z czego 35 proc. pochłoną koszty związane z wprowadzeniem nowej marki stacji paliw Bliska - poinformował w poniedziałek wiceprezes PKN Wojciech Heydel.

"Z kwoty 2,1 mld zł na zmianę brandu przeznaczymy około 35 proc. Do końca 2009 roku chcemy mieć, tak jak zapowiadaliśmy, około 30-proc. udział w rynku detalicznym, realizacji tego celu ma służyć wprowadzenie marki Bliska" - powiedział Heydel podczas poniedziałkowej konferencji prasowej z okazji wprowadzenia nowej marki tańszych stacji benzynowych Bliska.

PKN Orlen szacuje, że docelowo do 2009 roku będzie posiadał około tysiąca stacji benzynowych w segmencie ekonomicznym o handlowej nazwie Bliska.

Tagi: pkn, giełda, wiadomości, gospodarka, giełda na żywo
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz