Platforma Mediowa Point Group podpisała list intencyjny na kupno 100 proc. akcji Media Works SA i ma wyłączność na negocjacje do 30 czerwca 2008 roku.
Płatność może nastąpić w gotówce lub Point Group może wyemitować akcje. - _ Zgodnie z postanowieniami listu intencyjnego płatność ceny sprzedaży akcji Media Works może nastąpić w gotówce lub akcjami PMPG SA. W przypadku nabycia akcji Media Works przez PMPG SA nabyte aktywa będą miały charakter inwestycji długoterminowej _ - podała Point Group w środowym komunikacie.
Platforma Mediowa Point Group miałaby też dofinansować Media Works.
- _ List intencyjny zakłada również wolę dofinansowania spółki Media Works przez PMPG SA. Zgodnie z zapisami listu intencyjnego PMPG SA ma wyłączność na prowadzenie rozmów mających za przedmiot nabycie akcji Media Works do dnia 30 czerwca 2008 r _ - podała Point Group.
- _ W ramach współpracy strony zobowiązały się do przeprowadzenia audytu finansowo-prawnego Media Works oraz do wspólnego ustalenia warunków umowy sprzedaży akcji tej spółki _ - podano.
_ Media Works to firma reklamy zewnętrznej, do której należą spółki Watch Out Door i Flaming Advertising Polska. _ Watch Out Door zarządza siecią billboardów w prestiżowych lokalizacjach - m. in. na polach golfowych oraz pozyskuje powierzchnie reklamowe - siatki wielkoformatowe, a Flaming Advertising Polska działa jako broker reklamy zewnętrznej w ramach Media Works.
W roku 2007 Grupa Media Works zrealizowała 5,75 mln zł przychodów, a jej zysk netto osiągnął poziom 1,58 mln zł. Przychody na 2008 rok spółka szacuje na 19,74 mln zł, a zysk netto na 3,66 mln zł.
Pod koniec marca 2008 roku Media Works informowała, że w maju tego roku planuje wejść na rynek NewConnect.