Platforma Mediowa Point Group podpisała umowę kupna spółki Bluetooth and Marketing Services Sp. z o.o. za 5,2 mln zł i firmy Media Works SA za 8 mln zł.
BMS to broker reklamy internetowej, działający również na rynku nowych technologii, m.in. bluetooth marketingu i marketingu mobilnego.
Z kolei Media Works to firma reklamy zewnętrznej, do której należą spółki Watch Out Door Sp. z o.o. i Flaming Advertising Polska Sp. z o.o.
Watch Out Door Sp. z o.o. zarządza siecią billboardów w prestiżowych lokalizacjach, oraz pozyskuje powierzchnie reklamowe -siatki wielkoformatowe. Flaming Advertising Polska Sp. z o.o. działa jako broker reklamy zewnętrznej w ramach Media Works.
W roku 2007 Grupa Media Works miała 5,75 mln zł przychodów, a jej zysk netto osiągnął poziom 1,58 mln zł.
Tegoroczne przychody grupy Kapitałowej Media Works (oraz spółki Bluetooth and Marketing Services Sp. z o.o., w odniesieniu do której Media Works przysługiwała opcja zakupu udziałów), spółka Media Works szacuje na 19,74 mln zł, a zysk netto na 3,66 mln zł.
Point Group zapłaci za udziały Bluetooth and Marketing Services (BMS) gotówką (3,95 mln zł) i swoimi akcjami serii E (520.000 akcji o wartości 2,5 zł każda, co daje 1,3 mln zł).
Zapłata za akcje Media Works nastąpi akcjami serii E PMPG (3,2 mln akcji o wartości 2,5 zł każda, co daje kwotę 8 mln zł).