*Urząd Patentowy zarejestrował znaki towarowe _ Ozon _ i _ Tygodnik Ozon _Point Group (PMPG). przyznając prawa do nich Platformie Mediowej *
_ - Rejestracja znaków otwiera PMPG drogę do wykorzystania brandu 'Ozon' we własnych projektach mediowych. Wykorzystanie marki 'Ozon' było zapisane m.in. w prospekcie emisyjnym spółki _ - czytamy w komunikacie.
W komunikacie spółka zaznacza, że wydawanie opiniotwórczego medium jest jednym z elementów jej strategii.
W kwietniu 2007 r. Platforma Mediowa Point Group wygrała przetarg na kupno praw do wydawania tygodnika _ Ozon _ od będącego w stanie upadłości wydawcy, spółki Ozon Media.
Tygodnik _ Ozon _ ukazywał się od kwietnia 2005 r. do lipca 2006 r. Jego redaktorem naczelnym był Dariusz Rosiak, a następnie Grzegorz Górny - wcześniej redaktor naczelny _ Frondy _. Pierwsze numery _ Ozonu _ były sprzedawane w liczbie ok. 70 tys. egzemplarzy, kolejne - około 25 tys. W 2006 r. sprzedaż ustabilizowała się na poziomie ok. 40 tys. egzemplarzy przy blisko 140 tys. nakładu.