W ofercie publicznej Spray chciał sprzedać milion akcji serii F, ale ostatecznie inwestorzy kupili 77,84 proc. oferowanych akcji, czyli 778.436 sztuk.
W transzy dużych inwestorów Spray sprzedał 656.742 akcji, a w transzy małych inwestorów 121.694 akcji.
Cena emisyjna akcji wyniosła 8,10 zł.
Firma pozyskała z rynku 6,3 mln zł, podczas gdy pierwotnie planowała 10 mln zł.
Środki z oferty publicznej zostaną przeznaczone na zakup dwóch mniejszych podmiotów posiadających sieci telekomunikacyjne w Warszawie. Reszta ma posłużyć na budowę sieci telekomunikacyjnej opartej na platformie IP, obejmującej swoim zasięgiem 720.000 mieszkańców Warszawy.
Spray zakłada, że w tym roku osiągnie 1,18 mln zł zysku netto przy 8,5 mln zł przychodów. Na przyszły rok Spray prognozuje wzrost zysku netto do 2,74 mln zł i przychodów do 16,2 mln zł.