Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Przychody segmentu motoryzacyjego Marvipolu spadły o 15% r/r do 18 mln zł w I

0
Podziel się:
Przychody segmentu motoryzacyjego Marvipolu spadły o 15% r/r do 18 mln zł w I

Przychody Marvipolu w segmencie motoryzacyjnym, rozumiane jako wartość sprzedaży netto samochodów sprzedanych do dealerów spoza grupy oraz wartość samochodów sprzedanych przez dealerów z grupy do klienta finalnego, spadły o 15% r/r w styczniu br. do 18 mln zł, podała spółka.

Liczba samochodów sprzedanych przez British Automotive Polska, spółkę zależną Marvipolu, to 98 szt. (+21% r/r), w tym 68 samochodów marki Land Rover i 30 samochodów marki Jaguar.

"Wolumen sprzedaży zgodnie z wynikami generowanymi w grupie: 55 szt., w tym 35 samochodów marki Land Rover i 20 samochodów marki Jaguar, sprzedane do dealerów spoza grupy (-15% r/r), 25 szt., w tym 21 samochodów marki Land Rover i 4 samochody marki Jaguar, sprzedane przez dealerów z grupy do klienta finalnego (+19% r/r)" - czytamy także w komunikacie.

Spółka wyjaśnia, iż począwszy od danych za styczeń 2016 r., informacje dotyczące segmentu motoryzacyjnego grupy Marvipol, w celu zwiększenia transparentności oraz ułatwienia oceny i wyceny prowadzonej działalności w grupie, będą publikowane odrębnie od danych operacyjnych segmentu deweloperskiego i będą obejmowały: (1) liczbę sprzedanych samochodów przez British Automotive Polska S.A. - jednostkę zależną od emitenta (importer) oraz (2) informację o wolumenie sprzedaży zrealizowanym przez Importera do dealerów spoza grupy oraz zrealizowanym przez dealerów z grupy do klienta finalnego, a także (3) wartość zrealizowanej sprzedaży samochodów zgodnie z przychodami generowanymi w grupie, tj. sumie pozycji z punktu (2), co jest odpowiednikiem przychodu segmentu w kategorii samochody.

Marvipol to jeden z największych warszawskich deweloperów, jest też importerem i dystrybutorem samochodów. Marvipol jest notowany na GPW od 2008 r.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)