Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Ruch ma nowe logo

0
Podziel się:

Ruch zmienił logo i do końca 2010 roku chce je wprowadzić w 3.000 kiosków. Koszt "odmłodzenia" jednego kiosku sięgnie 50-80 tys. zł.

Ruch ma nowe logo

Ruch zmienił logo i do końca 2010 roku chce je wprowadzić w 3.000 kiosków. Koszt "odmłodzenia" jednego kiosku sięgnie 50-80 tys. zł.

"Myślę, że w perspektywie trzech lat będziemy mieli znacznie mniej kiosków, ale za to znacznie bardziej nowoczesnych" - mówi prezes spółki Adam Pawłowicz.

Ruch ma łącznie 8.000 kiosków, z czego 3.000 to punkty własne, a 5.000 to punkty dzierżawione.

"Proces rebrandingu jest rozłożony na kilka lat, ale pierwsze kioski w nowej szacie pojawią się w 2008 roku. Do końca przyszłego roku będzie ok. 700 punktów z nowym logo. Najpierw będą to kioski nowopowstające" - informuje członek zarządu, Paweł Sobków. Zaznaczył jednak, że odmładzane będą zarówno kioski własne jak i dzierżawione.

Ruch będzie chciał także wprowadzać nowe usługi w kioskach.

"Będziemy myśleli, żeby wprowadzić też nowe usługi w kioskach. Już teraz mamy największą sieć doładowań kart telefonicznych. Np. żeby w niektórych punktach wstawiane były bankomaty, ale musimy najpierw z sukcesem zakończyć informatyzację kiosków i dopiero wtedy zaczniemy wprowadzać nowe usługi" - powiedział Pawłowicz.

Sobków podkreśla zaś, że Ruch staje się spółką multibrandową. Będzie zarządzał marką "update", czyli nowoczesnymi salonami prasowymi z "wyższej półki", marką "icoffee", czyli sieciami kawiarni oraz będzie zarządzał sieciami kiosków "Ruch".

Do końca 2008 roku spółka będzie miała ok. 50 punktów "update", ok. 50 punktów "icoffee" oraz ok. 700 punktów z nowym logo "Ruch".

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)