Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Śnieżka poprawiła wyniki

0
Podziel się:

Przychody netto ze sprzedaży Grupy Śnieżka po trzech miesiącach wyniosły 96,8 mln zł, co oznacza wzrost o 36% w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.

Przychody netto ze sprzedaży Grupy Śnieżka po trzech miesiącach wyniosły 96,8 mln zł, co oznacza wzrost o 36% w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. O 36% wzrosły również przychody ze sprzedaży Spółki dominującej FFiL Śnieżka S.A., które wyniosły 75,2 mln zł.

**Zysk operacyjny Grupy Kapitałowej wyniósł 6,9 mln zł (wzrost aż o 56,8%), a zysk netto ukształtował się na poziomie 3,96 mln zł (rok wcześniej 2,6 mln zł). Zysk netto Spółki dominującej przekroczył 3 mln zł, co oznacza dynamikę 128%.

_ "Pierwszy kwartał przyniósł nam bardzo dobre wyniki sprzedaży " _ - mówi Piotr Mikrut, Prezes Zarządu FFiL Śnieżka S.A.

"Dopiero wyniki drugiego kwartału pozwolą z większą pewnością stwierdzić, jaki wpływ na obserwowane ożywienie miały sprzyjające warunki atmosferyczne, a w jakim stopniu jest ono efektem poprawiającej się koniunktury na rynku farb i lakierów" - dodaje Mikrut.

_ Jeżeli dobra koniunktura w dekoracji utrzyma się, wyniki Śnieżki za cały rok 2007 powinny bez problemów wpisać się w dotychczasową długookresową strategię wzrostu przychodów i zysku netto. _

W wynikach I kwartału jest już widoczna ekspansja Śnieżki na rynek rumuński. "Jeśli wyniki sprzedaży spółki Śnieżka Romania w kolejnych miesiącach będą równie dobre, to być może już w przyszłym roku rozpoczniemy w Rumunii budowę własnej fabryki."_ _- mówi Prezes Śnieżki.

W styczniu Śnieżka przeznaczyła na wykup akcji własnych ponad 37 mln zł; obecnie planuje dodatkowy wykup za kolejne 8 mln zł.

Niedawno Zarząd spółki zapowiedział wypłatę dywidendy za rok 2006. Ma ona wynieść 1 zł na akcję, co oznacza, że będzie ponad dwukrotnie wyższa niż dywidenda za rok 2005.

Wczoraj akcje podkarpackiego producenta farb i lakierów kosztowały na zamknięciu sesji 55,90 zł.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)