Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Strata netto HubStyle zmniejszyła się r/r do 1,09 mln zł w II kw. 2016 r.

0
Podziel się:
Strata netto HubStyle zmniejszyła się r/r do 1,09 mln zł w II kw. 2016 r.

HubStyle odnotował 1,09 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w II kw. 2016 r. wobec 7,09 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Strata operacyjna wyniosła 1,18 mln zł wobec 6,86 mln zł straty rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 5,08 mln zł w II kw. 2016 r. wobec 2,64 mln zł rok wcześniej.

W I poł. 2016 r. spółka miała 1,92 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 7,3 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 9,73 mln zł w porównaniu z 5,63 mln zł rok wcześniej.

Strata netto jest związana z kosztami wdrożenia kolejnych dwóch marek odzieżowych, opracowaniem dla nich strategii marketingowych

i uruchomieniem nowego silnika do zarządzania platformami sklepowymi. "Wszystkie wydatki związane z opracowaniem nowych rozwiązań dedykowanych segmentowi odzieżowemu zostały potraktowane jako koszty operacyjne i w całości zostały odniesione na wynik finansowy I półrocza 2016 r. Poniesione wydatki mają na celu przygotowanie Grupy do intensywnego rozwoju w kolejnych kwartałach" - czytamy w komunikacie.

"W I półroczu udział naszego segmentu odzieżowego po raz pierwszy przekroczył połowę przychodów Grupy. Osiągnięte wyniki dowodzą, że przyjęta strategia, zgodnie z którą za kluczowe aktywo Grupy uznajemy spółkę Sugarfree i dalszy rozwój na rynku e-commerce poprzez budowę portfolio silnych, dobrze rozpoznawalnych marek własnych, doskonale się sprawdza" - powiedziała prezes Monika Englicht, cytowana w komunikacie.

W ujęciu jednostkowym strata netto w I poł. 2016 r. wyniosła 1,09 mln zł wobec 6,04 mln zł straty rok wcześniej.

Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji oraz marek Cardio Bunny, Emente, Kragelman, Freakylicks. Spółka jest notowana na GPW od 2012 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)