Na początku przyszłego roku Sygnity przedstawi swoją ofertę dla segmentu małych i średnich firm. Spółka liczy, że wtedy osiągnie pierwsze przychody w segmencie MŚP.
- _ Ofertę handlową dla sektora SMB przedstawimy już na początku przyszłego roku i liczę, że wówczas także pozyskamy pierwszych klientów z tego segmentu rynku. Produkty, zgodnie z duchem czasu, będziemy oferować głównie poprzez platformę internetową w modelu SaaS, czyli nasz klient nie będzie musiał posiadać żadnej infrastruktury oprócz zwykłego komputera i dostępu do Internetu. Zdecydowaliśmy także, że całą paletę produktów wprowadzimy na rynek pod nową, odrębną marką, którą stworzyliśmy specjalnie z myślą o specyficznych potrzebach małych i średnich firm _ - powiedział prezes Norbert Biedrzycki (na zdjęciu).
Obecnie trwa ostatni etap testów aplikacji, które zostaną wprowadzone na rynek pod odrębną marką i będą oferowane klientom poprzez platformę internetową w modelu SaaS oraz w sprzedaży pośredniej, poprzez ogólnopolską sieć partnerów handlowych.
Wprowadzenie na rynek nowych produktów dedykowanych małym i średnim przedsiębiorstwom jest jednym z elementów planu rozwoju Grupy Sygnity, który zakłada zbudowanie silnej pozycji w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Zaawansowane prace nad ofertą produktową dla tego sektora prowadzi pion SMB, wyodrębniony w grudniu 2010 roku.
W ofercie znajdą się cztery produkty dedykowane osobom prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą, mikro, małym oraz średnim firmom. Wszystkie narzędzia dostępne będą w modelu Software as a Service (SaaS) a płatności za nie – w formie abonamentu.
_ - __ Kończymy fazę testów naszych rozwiązań i finalizujemy przygotowania do wprowadzenia na rynek pierwszych produktów z portfolio Pionu SMB. Będzie to rodzina czterech systemów zróżnicowanych pod względem funkcjonalności, usprawniających zarządzanie finansami, płacami, magazynem i sprzedażą w firmie. Na rynek wprowadzane będą stopniowo, jednakże planujemy, żeby pełna gama naszych rozwiązań była dostępna dla klientów na przełomie pierwszego i drugiego kwartału przyszłego roku _ - powiedział dyrektor pionu SMB Robert Tomaszewski.
Produkty dla małych i średnich przedsiębiorstw oferowane będą poprzez platformę internetową w modelu SaaS oraz przez sieć partnerów, również w postaci tradycyjnych rozwiązań „pudełkowych". Aktualnie Spółka finalizuje rozmowy z pierwszymi partnerami handlowymi.
Sygnity miało 0,18 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2011 roku wobec 30,75 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 218,53 mln zł wobec 222,82 mln zł rok wcześniej.
Porównaj na wykresach spółki i indeksy ( http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=-1 week&de=today&sdx=0&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=DJI&w=460&h=250&cm=0 )Sam porównuj dane na wykresach - wypróbuj MoneyAnalytics