Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Sygnity szykuje ofertę dla małych i średnich firm

0
Podziel się:

Na początku przyszłego roku Sygnity przedstawi swoją ofertę dla segmentu małych i średnich firm. Spółka liczy, że wtedy osiągnie pierwsze przychody w segmencie MŚP.

Sygnity szykuje ofertę dla małych i średnich firm
(sygnity.pl)

Na początku przyszłego roku Sygnity przedstawi swoją ofertę dla segmentu małych i średnich firm. Spółka liczy, że wtedy osiągnie pierwsze przychody w segmencie MŚP.

- _ Ofertę handlową dla sektora SMB przedstawimy już na początku przyszłego roku i liczę, że wówczas także pozyskamy pierwszych klientów z tego segmentu rynku. Produkty, zgodnie z duchem czasu, będziemy oferować głównie poprzez platformę internetową w modelu SaaS, czyli nasz klient nie będzie musiał posiadać żadnej infrastruktury oprócz zwykłego komputera i dostępu do Internetu. Zdecydowaliśmy także, że całą paletę produktów wprowadzimy na rynek pod nową, odrębną marką, którą stworzyliśmy specjalnie z myślą o specyficznych potrzebach małych i średnich firm _ - powiedział prezes Norbert Biedrzycki (na zdjęciu).

Obecnie trwa ostatni etap testów aplikacji, które zostaną wprowadzone na rynek pod odrębną marką i będą oferowane klientom poprzez platformę internetową w modelu SaaS oraz w sprzedaży pośredniej, poprzez ogólnopolską sieć partnerów handlowych.

Wprowadzenie na rynek nowych produktów dedykowanych małym i średnim przedsiębiorstwom jest jednym z elementów planu rozwoju Grupy Sygnity, który zakłada zbudowanie silnej pozycji w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Zaawansowane prace nad ofertą produktową dla tego sektora prowadzi pion SMB, wyodrębniony w grudniu 2010 roku.

W ofercie znajdą się cztery produkty dedykowane osobom prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą, mikro, małym oraz średnim firmom. Wszystkie narzędzia dostępne będą w modelu Software as a Service (SaaS) a płatności za nie – w formie abonamentu.

_ - __ Kończymy fazę testów naszych rozwiązań i finalizujemy przygotowania do wprowadzenia na rynek pierwszych produktów z portfolio Pionu SMB. Będzie to rodzina czterech systemów zróżnicowanych pod względem funkcjonalności, usprawniających zarządzanie finansami, płacami, magazynem i sprzedażą w firmie. Na rynek wprowadzane będą stopniowo, jednakże planujemy, żeby pełna gama naszych rozwiązań była dostępna dla klientów na przełomie pierwszego i drugiego kwartału przyszłego roku _ - powiedział dyrektor pionu SMB Robert Tomaszewski.

Produkty dla małych i średnich przedsiębiorstw oferowane będą poprzez platformę internetową w modelu SaaS oraz przez sieć partnerów, również w postaci tradycyjnych rozwiązań „pudełkowych". Aktualnie Spółka finalizuje rozmowy z pierwszymi partnerami handlowymi.

Sygnity miało 0,18 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I poł. 2011 roku wobec 30,75 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 218,53 mln zł wobec 222,82 mln zł rok wcześniej.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)