Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
tvn
03.08.2010 10:19

TVN ma najwyższe wpływy reklamowe

Od stycznia do lipca 2010 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Monkey Business Images</br>/Dreamstime.com)

Od stycznia do lipca 2010 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN i wyniosły one 1,623 mld zł (dane nie uwzględniają rabatów), czyli o 7,9 proc. więcej niż rok wcześniej - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.

Drugie miejsce zajęła Telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 1,569 mld zł, czyli o 19,6 proc. wyższe niż w takim samym okresie 2009 roku.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 1,207 mld zł, czyli o 30,2 proc. wyższą niż rok wcześniej. Czwarta TVP 2 odnotowała wzrost wpływów z reklam o 29,4 proc. do poziomu 794 mln zł.

Na piątym miejscu była VIVA Polska, której przychody reklamowe wzrosły o 68,1 proc. do z 328,3 mln zł.

Tagi: tvn, giełda, wiadomości, gospodarka, giełda na żywo
Źródło:
PAP
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz