Notowania

Przejdź na
tvn
09.04.2009 10:24

TVN miał największe wpływy z reklam

Stacja miała największe cennikowe wpływy reklamowe w I kw 2009 roku i wyniosły one 534,6 mln zł, co oznacza wzrost o 6,8 proc. rok do roku.

Podziel się
Dodaj komentarz
(PAP/Paweł Kula)

*TVN miał największe cennikowe wpływy reklamowe w I kw 2009 roku i wyniosły one 534,6 mln zł, co oznacza wzrost o 6,8 proc. rok do roku. *

Stacja ta wyprzedziła telewizję Polsat, której wpływy spadły o 16,3 proc. do 471,8 mln zł - wynika z danych TNS OBOP dla Wirtualnemedia.pl.

Na trzecim miejscu była TVP1, której wpływy reklamowe wzrosły o 21,4 roc. do 382,3 mln zł. Na czwartej pozycji była TVP2 z 264,5 mln zł (wzrost o 26,4 proc.)

TV Puls uplasował się na ósmym miejscu, a jego wpływy z reklam spadły o 8,6 proc. do 53,3 mln zł. TVN24 był jedenasty z blisko 39 mln zł wpływów reklamowych, co oznacza spadek o 12,7 proc.

Tagi: tvn, giełda, wiadomości, gospodarka, giełda na żywo
Źródło:
PAP
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz