*W sierpniu 2008 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat i wyniosły one 135,96 mln zł, czyli o 38,5 proc. więcej niż rok wcześniej. TVN miał drugie miejsce z wpływami na poziomie 115,76 mln zł, czyli o 8,1 proc. więcej niż w sierpniu 2007 r. *
Na trzecim miejscu w sierpniu 2008 roku uplasowała się stacja TVP1 z kwotą 68,44 mln zł, o 26,9 proc. mniejszą niż rok wcześniej. Natomiast TVP2, czwarta w rankingu, odnotowała spadek wpływów z reklam o 26,7 proc. do 39,97 mln zł.
Wpływy reklamowe TVN24 wzrosły w sierpniu 2008 roku o 7,5 proc. do 8,32 mln zł, a wpływy TVN Siedem wzrosły o 28,3 proc. do 8,34 mln zł.
Dane oparte są na cennikach stacji i nie uwzględniają rabatów.