Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Visa chce mieć 40% obrotów e-commerce w zasięgu Visa Checkout do końca roku

0
Podziel się:
Visa chce mieć 40% obrotów e-commerce w zasięgu Visa Checkout do końca roku

Warszawa, 11.09.2017 (ISBnews) - Visa chce osiągnąć akceptację usługi Visa Checkout przez detalistów odpowiedzialnych za ponad 40% obrotów na polskim rynku e-commerce na koniec bieżącego roku, poinformowała odpowiedzialna za rozwój handlu internetowego i m-commerce w Visa w regionie Europy Środkowo-Wschodniej Małgorzata Ciszecka.

"Od momentu wprowadzenia Visa Checkout na naszym rynku w kwietniu intensywnie pracowaliśmy nad rozbudową sieci akceptacji usługi. Dzisiaj płatności online za pomocą naszego rozwiązania można dokonywać już w tysiącach polskich sklepów internetowych. Chcemy, aby Visa Checkout można było zapłacić w jak największej liczbie e-sklepów, dlatego pracujemy z kolejnymi integratorami płatności i detalistami" - powiedziała Ciszecka podczas konferencji prasowej.

U wielu z integratorów i detalistów Visa Checkout będzie dostępna bezpośrednio w koszyku, w momencie wyboru formy płatności. "To wówczas klienci odczuwają największe korzyści rozwiązania - organicznie liczby kroków niezbędnych do sfinalizowania zakupów. Jesteśmy przekonani, że usługa będzie miała istotny wpływ na dalszy dynamiczny rozwój polskiego e-commerce" - dodała menedżer ds. rozwoju Visa w regionie.

"Wyniki promocji wskazują, że niwa usługa przypadła do gustu polskim klientom. Liczymy na to, że Visa Checkout stanie się ich podstawowym sposobem płacenia online, a tym samym pozwoli na podnoszenie stopnia konwersji" - ocenił dyrektor marketingu pierwszego w Polsce detalisty, który wprowadził u siebie usługę RTV Euro AGD Tomasz Siedlecki.

Dzięki obecności Visa Checkout m.in. w ofercie operatora PayU, dostępność tej usługi osiągnęła już znaczący zasięg.

Visa Checkout to globalna usługa mająca 24 mln zarejestrowanych użytkowników w 26 krajach. Jej celem jest usunięcie barier w handlu przez wygodne i bezpieczne płatności online. Visa wskazuje, że detalistom usługa pomaga w osiągnięciu wyższej konwersji sprzedaży oraz wyższych kwot transakcji niż przy innych metodach płatności.

"Pracujemy z wieloma partnerami w celu wprowadzenia kolejnych innowacji i podnoszenia jakości obsługi klienta oraz wskaźnika konwersji" - wskazał wiceprezes Visa William Levaggi.

Visa Inc. to globalna firma zajmująca się technologiami płatniczymi i świadcząca szybkie, bezpieczne oraz niezawodne usługi płatności elektronicznych na rzecz konsumentów, firm, instytucji finansowych oraz jednostek sektora publicznego w ponad 200 krajach i terytoriach zależnych.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)