Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Vistula chce przekroczyć 10% udziału sprzedaży online na koniec 2018 r.

0
Podziel się:

Vistula Group planuje uruchomienie zagranicznych sklepów internetowych w segmencie modowym i chce przekroczyć 10% udziału sprzedaży online w przychodach na koniec 2018 r., podała spółka.

Vistula chce przekroczyć 10% udziału sprzedaży online na koniec 2018 r.

"Mając na względzie jak najlepsze przygotowanie się do wykorzystania rosnącego potencjału rynku online oraz posiadanych marek, planujemy w bieżącym roku uruchomienia również zagranicznych sklepów internetowych w segmencie fashion. Zakładamy, że poczynione i planowane inwestycje zapewnią dynamiczny rozwój tego kanału dystrybucji i pozwolą na koniec 2018 roku przekroczyć 10% udział online w przychodach grupy" - czytamy w raporcie rocznym.

Spółka wskazała, że obserwuje systematyczny wzrost liczby transakcji w kanale internetowym, przy jednoczesnym obniżeniu ich wartości.

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)