Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Vobis stawia na omnichannel, celuje w podwojenie obrotów

0
Podziel się:
Vobis stawia na omnichannel, celuje w podwojenie obrotów

Vobis planuje wdrożyć strategię maksymalizacji sprzedaży i celuje w dwukrotne zwiększenie swoich obrotów, poinformował ISBnews dyrektor działu e-commerce i sprzedaży detalicznej w kanale Vobis Łukasz Dybka.

"Wraz z obchodem 25-lecia istnienia planujemy wdrożyć strategię maksymalizacji sprzedaży, opartej na trzech głównych filarach: szerokiej ofercie produktowej, budowaniu user experience i spersonalizowanemu dotarciu do klienta. Do końca 2017 r. planujemy też przekształcenie 3 sklepów partnerskich w sklepy agencyjne, aby wspomniana strategia mogła być realizowana w formie omnichannel, z zachowaniem spójności w kanałach e-commerce i retail" - powiedział ISBnews Dybka.

Wskazał, że nowo przyjęta strategia ma mieć wyraźny wpływ na wyniki finansowe Vobis. Marka przewiduje, że dzięki niej dwukrotnie zwiększy swoje obroty. Vobis stawia na spójność działań online i offline, maksymalizację konwersji w e-sklepie, a także zmianę sposobu zarządzania sklepami partnerskimi.

Vobis rozpoczął działalność e-commerce w 2006 r., kiedy to został uruchomiony sklep internetowy pod domeną Vobis.pl. W celu realizacji nowej strategii sprzedaży, strona sklepu uległa przeprojektowaniu, aby wraz z nowym wyglądem zyskać dodatkowe funkcjonalności.

"Przewidujemy, że zastosowanie technologii RWD (ang. Responsive Web Design) przy projektowaniu strony będzie skutkować ok. dwukrotnym wzrostem współczynnika konwersji. Zakładamy, że do końca 2017 r. zmiany w kanale e-commerce przyniosą ok. 10-krotny wzrost aktywnych indeksów" - dodał dyrektor Vobis.

Oprócz wdrożenia RWD marka chce podnieść współczynnik konwersji swojego sklepu internetowego poprzez zastosowanie mechanizmów automatyzacji marketingu oraz mocniejszą personalizację rekomendacji produktowych. Ponadto z okazji urodzin, Vobis wraz z takimi markami jak m.in. Samsung, Apple, Microsoft, Lenovo, Asus, Epson, Nokia, Fellowes, Braun czy Zelmer organizuje konkurs, w którym przez dwa tygodnie klienci będą mogli nabyć urządzenia z oferty topowych producentów w konkurencyjnej, urodzinowej cenie 25 zł.

Vobis od 25 lat zajmuje się sprzedażą produktów z kategorii m.in. komputery, urządzenia mobilne, sprzęt RTV oraz AGD. Stale poszerza swoje portfolio, współpracując z największymi producentami branży elektronicznej. Aktualnie marka Vobis prowadzi również sprzedaż stacjonarną w sklepach partnerskich sieci Vobis Partner.

Sebastian Gawłowski

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)