Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Wzrosły wpływy TVN z reklam w 2007 roku

0
Podziel się:

W całym 2007 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat: 2,25 mld zł, czyli o 17,4 proc. więcej niż rok wcześniej, zaś TVN miał drugie miejsce z wpływami na poziomie 2,19 mld zł,

Wzrosły wpływy TVN z reklam w 2007 roku

W całym 2007 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat: 2,25 mld zł, czyli o 17,4 proc. więcej niż rok wcześniej, zaś TVN miał drugie miejsce z wpływami na poziomie 2,19 mld zł, o 6,8 proc. więcej niż w 2006 roku - wynika z raportu TNS OBOP.

Na trzecim miejscu w 2007 roku uplasowała się stacja TVP1 z kwotą
1,56 mld zł, o 15,8 proc. wyższą niż rok wcześniej.

Natomiast TVP2, czwarta w rankingu, odnotowała wzrost wpływów z
reklam o 3,5 proc. do 1,08 mld zł.

TNS OBOP podał też, że wydatki na reklamę telewizyjną wzrosły o
22,2 proc. do 9,57 mld zł.

TNS OBOP zaznacza, że część wzrostu jest konsekwencją włączenia
do monitoringu reklamowego nowych stacji w 2007 roku. Bez
uwzględniania nowych stacji do monitoringu wzrost netto wyniósł
12,3 proc., a łączne wydatki na reklamę 8,78 mld zł.

Dane oparte są na cennikach stacji i nie uwzględniają rabatów.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)