Notowania

Auchan kończy rebranding, a znana marka znika z rynku

Sieć marketów Auchan podała, że zakończyła rebranding. A to oznacza koniec marki Simply Market. Zamiast tego, klienci będą mogli kupować w sklepach Moje Auchan oraz Auchan Supermarket.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Wikimedia Commons CC0)
Z naszego rynku znikają sklepy Simply Market. To część międzynarodowej strategii

Firma Auchan Retail Polska podała, że zakończyła rebranding na naszym rynku. W ciągu ostatniego roku zmieniono łącznie 33 sklepy i markety sieci. Firma wycofuje się z marki Simpy Market - ostatnie punkty działające pod tym szyldem w Warszawie, Wrocławiu i Tarnowie zamieniono w grudniu na Auchan Supermarket.

- Ujednolicenie marki pozwoli na bardziej efektywną komunikację marketingową i obniżenie kosztów funkcjonowania biznesu na krajowym rynku - czytamy w serwisie "Wiadomości Handlowe".

Obecnie na terenie całego kraju działają 74 hipermarkety Auchan, 27 marketów Auchan Supermarket oraz 6 sklepów typu convenience Moje Auchan. W Warszawie i okolicach firma prowadzi również projekt Auchan Direct, czyli sprzedaż przez internet.

Dynamiczny rozwój mniejszych sklepów. Zobacz wideo:

Zmiany nie dotyczą jednak tylko Polski. Na wszystkich rynkach, na których jest Auchan, firma realizuje od kilkunastu miesięcy strategię "jednego szyldu" - czyli koncentrowania się na swojej głównej marce.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
31-12-2018

USAuchan od 25 lat wykazuje straty, przez kreatywną księgowość nie płaci w Polsce żadnych podatków sprytnie transferując miliardy do Francji... czas na … Czytaj całość

31-12-2018

RomanDobra, dobra... uciekanie od podatków i tyle w temacie. A Kowalskiemu nawija się makaron na uszy o "ujednolicaniu marki" itp.

31-12-2018

derKolejna kombinacja francuzów

Rozwiń komentarze (149)