Auchan kończy rebranding, a znana marka znika z rynku
Sieć marketów Auchan podała, że zakończyła rebranding. A to oznacza koniec marki Simply Market. Zamiast tego, klienci będą mogli kupować w sklepach Moje Auchan oraz Auchan Supermarket.
Firma Auchan Retail Polska podała, że zakończyła rebranding na naszym rynku. W ciągu ostatniego roku zmieniono łącznie 33 sklepy i markety sieci. Firma wycofuje się z marki Simpy Market - ostatnie punkty działające pod tym szyldem w Warszawie, Wrocławiu i Tarnowie zamieniono w grudniu na Auchan Supermarket.
- Ujednolicenie marki pozwoli na bardziej efektywną komunikację marketingową i obniżenie kosztów funkcjonowania biznesu na krajowym rynku - czytamy w serwisie "Wiadomości Handlowe".
Obecnie na terenie całego kraju działają 74 hipermarkety Auchan, 27 marketów Auchan Supermarket oraz 6 sklepów typu convenience Moje Auchan. W Warszawie i okolicach firma prowadzi również projekt Auchan Direct, czyli sprzedaż przez internet.
Dynamiczny rozwój mniejszych sklepów. Zobacz wideo:
Zmiany nie dotyczą jednak tylko Polski. Na wszystkich rynkach, na których jest Auchan, firma realizuje od kilkunastu miesięcy strategię "jednego szyldu" - czyli koncentrowania się na swojej głównej marce.
Czytaj też: Kasy w sklepach zwykle stoją puste. Sprawdziliśmy, która sieć ma najwięcej otwartych i dostępnych kas
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl