Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Przemysław Ciszak
|
aktualizacja

Awaria drukarek fiskalnych Delio. Novitus powołał sztab kryzysowy

49
Podziel się:

Noworoczna "pluskwa" dotknęła użytkowników kas fiskalnych firmy Novitus Delio. Z pierwszym stycznia 2020 r. urządzenia przestały prawidłowo działać. Naprawy może dokonać jedynie producent. Przedsiębiorcy wściekli.

Noworoczna "pluskwa" dotknęła użytkowników kas fiskalnych firmy Novitus Delio.
Noworoczna "pluskwa" dotknęła użytkowników kas fiskalnych firmy Novitus Delio. (ben_osteen/flickr.com/Novitus, ben_osteen/Novitus)

"Novitus robi wszystko, aby zminimalizować negatywne skutki awarii dla wszystkich przedsiębiorców korzystających z urządzeń Delio. Sztab kryzysowy oraz wszystkie oddziały serwisowe pracują bez przerwy" - informuje w specjalnym komunikacie firma.

O problemach z kasami fiskalnymi poinformowali nas przedsiębiorcy i klienci przez platformę dziejesie.wp.pl. Problemy dotknęły m.in apteki czy choćby pizzerie sieci Da Grasso. "Awaria w całej Polsce drukarek Novitus Delio. Pozamykane sklepy" - piszą nasi czytelnicy.

Z dniem 1 stycznia 2020 w drukarkach Delio wystąpił "błąd zegara" blokujący możliwość wystawienia paragonów. Jak zapewnia producent, naprawa błędu nie powinna zająć dużo czasu, ale nie ma możliwości przeprowadzenia jej zdalnie. Dlatego też przedsiębiorcy muszą dostarczyć sprzęt do firmy.

Zobacz także: Do 1 stycznia każda kasa fiskalna musi przejść zmianę:

Wszystkie koszty naprawy oraz przesyłek bierze na siebie producent.

"Ze względu na dużą skalę problemu prawdopodobnie dojdzie do kolejkowania zleceń, dlatego trudno wskazać precyzyjny termin wykonania każdej naprawy" - ostrzega firma i dodaje, że jeśli oczekiwanie na naprawę ze względów biznesowych nie jest możliwe, jedynym rozwiązaniem będzie zakup kolejnego urządzenia fiskalnego.

Przedsiębiorcy są oburzeni. Awaria kasy fiskalnej to poważny kłopot. Oliwy do ognia dodała uwaga o konieczności kupienia nowego sprzętu. Tę ostatnią wskazówkę z czasem firma usunęła ze swojego komunikatu.

Firma powołała sztab kryzysowy. "Novitus robi wszystko, aby zminimalizować negatywne skutki awarii dla wszystkich przedsiębiorców korzystających z urządzeń Delio. Wszystkie oddziały serwisowe pracują bez przerwy" - przekonuje firma w komunikacie.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
dziejesie.wp.pl
KOMENTARZE
(49)
ok
4 lata temu
We produce Cloud printer, it is a build-in linux smart printer, not simply MCU Printer. By using this hardware solution, remote printer upgrade is supported. Know more: https://www.linkedin.com/in/connieatgprinter
Fakt
4 lata temu
Kto pokryje straty powstałe z braku utargu?
Przedsiębiorc...
4 lata temu
Będą musieli pokryć straty w związku z brakiem utargu.
dddsssaaafdfs...
4 lata temu
ELZAB TYLKO ELZAB....
JoePesci
4 lata temu
Nie trzeba było kupować badziewia z Nowego Sącza. Trzeba było kupić Posnet a nawet kiepskiego ale działającego Upos'a .
...
Następna strona