Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. KRO
|
aktualizacja

Awaria w BOŚ Banku. Nie działa system logowania do kont internetowych

42
Podziel się:

BOŚ Bank ma problem z logowaniem się przez klientów do ich kont w internecie. Początkowo miał on nie działać wyłącznie przez weekend, ale w wyniku awarii konsumenci nadal nie mają dostępu. Rozczarowania nie ukrywają klienci na mediach społecznościowych.

BOŚ Bank ma problem ze swoim systemem internetowym
BOŚ Bank ma problem ze swoim systemem internetowym (Shutterstock.com)

BOŚ Bank wcześniej poinformował swoich klientów o tym, że systemy internetowe BOŚBank24 i usługa TeleBOŚ będą niedostępne. Ich wyłączenie miało trwać od piątku 22, do końca weekendu, jednak konsumenci nadal nie mają do nich dostępu.

"Żenada. Pozostaje od weekendu bez gotówki (…)" – piszą klienci w komentarzach pod postem BOŚ Banku o awarii.

Tymczasem na stronie internetowej banku widnieje wyłącznie lakoniczna informacja o „chwilowych problemach z możliwością zalogowania się do systemów bankowości elektronicznej BOŚBank24 oraz iBOSS24”. Bank zapewnia w niej, że pracuje nad jak najszybszym przywróceniem ich działania.

Zobacz także: Zobacz także: Masz kredyt na mieszkanie? Lepiej sprawdź termin spłaty ostatnich rat

Weekendowe wyłączenie było związane z przejściem na nowy system bankowości internetowej. Zmianie miały ulec narzędzia autoryzacji – od teraz klienci mieli otrzymać możliwość autoryzacji mobilnej lub kodem SMS.

Jest to pokłosie zmiany przepisów, które mają wejść w życie od 14 września. Rozporządzenie delegowane Komisji Europejskiej dotyczy m.in. tzw. silnego uwierzytelnienia klienta, które ma zwiększyć bezpieczeństwo korzystania z usług oferowanych elektronicznie.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

gospodarka
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(42)
EDEX
4 lata temu
Mam u was konto ponad 17 lat i chyba czas to zmienić . Ciągle problemy z beznadziejnym nowym systemem logującym . Nowe karty przysyłacie pocztą wraz z kopertą z pinem - paranoja . Teraz siedzę chory w domu i nie mogę zalogować sie do systemu i przelac kwoty zgodnie z terminem z Waszej winy !!!! Telefon kontaktowy na Stanów Zjednoczonych nie istnieje albo znowu coś nie tak . Do kasy zawsze kolejki i straty czasu . Przykro mi moi drodzy .... jesteście beznadziejni i raczej przeniosę się od was ...
Zb
5 lata temu
Wczoraj czekałem w banku pół godziny by się dowiedzieć, że niektórzy klienci nie otrzymują kodów sms do autoryzacji. Żadne to pocieszenie. A bez tego mogę ponieść straty.
szkoda Katowi...
5 lata temu
Swego czasu jednej z najsprawniejszych banków i osobiście bardzo byłem zadowolony z niego czy Firmowe konto czy osobiste ................. do czasu jak repolonizowali go schodził powoli na ............. manowce coraz mniej oddziałów coraz gorsza jakość obsługi koszty przesadzali i się doczekali ............... są nie wiarygodni i tyle
kawa
5 lata temu
próbuję kontaktować się 4 dzień z bankiem przez infolinię i słyszę "wszyscy konsultanci są zajęci rozmową". Pewnie przy kawce. Ciekawe jak długo to potrwa
Yr1
5 lata temu
ABN-AMRO i Commerzbank działa.
...
Następna strona