Awaria zegarków znanej firmy. Utknęły w "pętli rozruchowej"
Użytkownicy zegarków firmy Garmin na całym świecie zgłaszają awarię urządzeń, które utknęły w tzw. pętli rozruchowej. Problem dotyczy wielu modeli. Na japońskiej stronie producenta smartwatchów pojawiła się informacja o prowadzeniu śledztwa w tej sprawie.
Użytkownicy zegarków Garmin doświadczają poważnych problemów z urządzeniami, które utknęły w tzw. pętli rozruchowej.
Jak podaje serwis stacji TVN24, problem dotyczy wielu modeli, w tym Forerunner, Venu 3 i Fenix 7. Usterka objawia się wyświetlaniem trójkątnego ekranu ładowania, po czym zegarki ponownie się uruchamiają.
Globalna awaria zegarków Garmin
Na platformie Reddit pojawiło się wiele postów od użytkowników, którzy skarżą się na awarię. Jeden z nich opisuje, jak jego zegarek zawiesił się podczas próby wyboru aktywności pływackiej.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Parking przy szlaku na Morskie Oko. Oto ceny po polskiej i słowackiej stronie
"Dziś rano na basenie, gdy przeglądałem czynności, aby wybrać pływanie, zawiesił się i utknął w pętli ponownego uruchamiania, podczas której logo ciągle pojawia się i znika" - napisał użytkownik quistodes, cytowany przez magazyn "Forbes".
Garmin potwierdził, że problem jest globalny i pracuje nad jego rozwiązaniem. Firma zaleca użytkownikom reset urządzenia poprzez naciśnięcie i przytrzymanie przycisku zasilania.
Na japońskiej stronie firmy pojawiła się informacja o prowadzeniu śledztwa w tej sprawie. Użytkownicy są dodawani do otwartego dochodzenia, które ma pomóc w ustaleniu przyczyny awarii.