Biedronka wchodzi w epokę cyfryzacji. Wprowadzi wirtualną kartę
Już niedługo klienci sieci Biedronka skorzystają z wirtualnej karty "Moja Biedronka" - podaje portal Newseria. Firma planuje wprowadzić nową aplikację mobilną.
Już niedługo plastikowa karta "Moja Biedronka" otrzyma swój wirtualny odpowiednik. Wersję cyfrową karty klienci znajdą w nowej aplikacji mobilnej, którą sieć również wkrótce zaprezentuje - podaje serwis Newseria.
Dotychczas klienci korzystali z plastikowej karty, którą odebrać mogli w sklepie. Biedronka co prawda posiada aplikację mobilną, ale by skorzystać z niektórych promocji przy kasie i tak trzeba było pokazać plastikową kartę.
Po odświeżeniu aplikacji użytkownicy znajdą w niej wszystko, czego potrzebują do zakupów, w tym m.in. kartę "Moja Biedronka".
Karta lojalnościowa sieci zadebiutowała w 2016 roku. Jak deklaruje sieć, obecnie posiada ją ponad 10 mln Polaków.