Biznes byłej minister przyspiesza. Streżyńska zapowiada międzynarodową ekspansję
Stworzona przez spółkę Anny Streżyńskiej platforma CarrotSpot nie tylko dostaje dotacje na rozwój, ale ma również pierwszych klientów. Samych użytkowników można liczyć już w tysiącach.
- Obecnie z platformy korzysta blisko 10 tys. pracowników i aktywnie pracujemy nad poszerzeniem tej bazy – wielu klientów jest w trakcie pilotaży przed wdrożeniem na dużą skalę. Tempo pozyskiwania jest zadowalające, choć nie ukrywamy, że mamy apetyt na więcej — proces decyzyjny w wielu firmach jest jednak bardzo długi i czasem musimy się uzbroić w cierpliwość – przyznaje w rozmowie z "Pulsem Biznesu” była minister cyfryzacji.
Sama platforma CarrotSpot, o której informowaliśmy w money,pl, jest produktem spółki MC2 Innovations. Spółka początkowo kierowała swoją uwagę na blockchain, ale w pewnym momencie postawiła na platformę, którą pracodawcy mogą motywować pracowników.
- Kolejny ważny cel platformy to zwiększenie atrakcyjności pracodawcy i jego konkurencyjności na rynku pracy. Na naszej platformie pojawią się zupełnie niezwykłe świadczenia, niebędące ani nagrodami, ani benefitami — dodaje na łamach „PB” Streżyńska i zapewnia, że rozwiązanie wykroczy poza Polskę. Na mapie pierwsze są Berlin, Zjednoczone Królestwo, USA i Izrael.
Oglądaj też: Po sukcesie Wisły Kraków na platformę Beesfund zgłosiło się ponad 20 klubów sportowych
Platforma CarrotSpot powstaje m.in. ze środków pozyskanych w ramach crowdfuningu oraz 1,6 mln zł dofinansowania z NCBR.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl