Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
JSA
|

Black Friday 2020. Znane marki zachęcają do zakupów za połowę ceny

0
Podziel się:

Black Friday 2020 już dziś. Z tej okazji większość popularnych marek ogłasza atrakcyjne promocje. Jak wyglądają w praktyce? Podpowiadamy, na czym możemy zaoszczędzić w trakcie tygodnia promocji.

Black Friday 2020. Znane marki zachęcają do zakupów za połowę ceny
Black Friday 2020. Które sklepy biorą udział w akcji? (In Pictures via Getty Images, Sam Mellish)

Black Friday 2020. Które sklepy biorą udział w akcji?

Wielkimi krokami nadchodzi Black Friday 2020, czyli konsumencka tradycja rodem ze Stanów Zjednoczonych. Na polskim gruncie z każdym rokiem czarny piątek przybiera na sile. Jak będzie wyglądało "świętowanie" w tym roku?

Zobacz także: Black friday - hit czy kit? "Okazje życia się zdarzają"

Black Friday 2020 obejmuje korzystne rabaty i promocje łączone w setkach polskich sklepów, również tych internetowych. Cały obecny tydzień określany jest przez handlowców jako Black Week podczas którego wiele sklepów oferuje specjalne okazje.

Black Friday 2020 - przykładowe sieci, które zadeklarowały udział w akcjach promocyjnych:

  • Microsoft,

  • Kaufland,

  • UPS,

  • Mi Sklep,

  • Netia,

  • Media Expert,

  • Media Markt,

  • RTV Euro AGD,

  • Komputronik,

  • Philips,

  • Electro,

  • Avans,

  • Neo24.pl,

  • eMag,

  • OleOle!,

  • Vobis,

  • Mall.pl,

  • morele.net,

  • NeoNet,

  • Redcoon.pl,

  • Cyfrowe.pl,

  • MyCenter,

  • Cyfrowe.pl,

  • Tech4Life.pl,

  • Acer,

  • zadowolenieni.pl,

  • AVG,

  • Bitdefender,

  • ABFoto,

  • eGlobal Central PL,

  • ESDownload.pl,

Black Friday 2020 w sieci

Tegoroczny Black Friday może przenieść się w znacznym stopniu do internetu. Promocje obowiązywać będą bowiem głównie w internecie, gdyż co najmniej do 29 listopada w Polsce obowiązywać będą obostrzenia, zgodnie z którymi zamknięte będą sklepy w galeriach handlowych. Promocje mogą więc trwać nawet przez kilka dni, a niektóre sklepy promocje oferują nawet przez cały listopad.

W Black Friday niemal 42 proc. badanych ostrzy sobie zęby na tegoroczne wyprzedaże - wynika z badania EY Future Consumer Index. Co szósty zapytany idzie krok dalej i przyznaje, że w tym roku na Black Friday i w okresie przedświątecznym wyda na promocje więcej niż przed rokiem.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)