Czym jest Franczyza 2.0? Oto jak budować własne biznesy
Za nami "Debata Franchise CEO. Dlaczego to jest ważne, aby stawać się 2.0?".Wydarzeniu, którego partnerem był money.pl towarzyszyła premiera książki autorstwa Moniki Ferreira "Franczyza 2.0. Strategie skalowania sieci franczyzowych".
Książka jest częścią Projektu Franczyza 2.0. Strategia. Edukacja. Technologia.
Jako autorce, bardzo mi zależy, aby była ona inspiracją do zmiany dla wszystkich, którzy poszukują źródeł wiedzy o strategii, efektywności, kulturze organizacyjnej i przedsiębiorczości we franczyzie - przekonuje Monika Ferreira.
Dodaje, że lektura ma pomagać przedsiębiorcom i zarządzającym w sieciach zbudować i prowadzić franczyzy nastawione na rentowny wzrost biznesu dawcy i biorcy licencji. A franczyzobiorcom pomagać dobrze wybrać i poprowadzić swoją franczyzę.
W debacie wzięli udział m.in.: Tomasz Rogacz, CEO McDonald's Polska, Paweł Bednarek, CEO Columbus Elite, Grupa Columbus, Agnieszka Rosolinska, CEO Freedom Nieruchomości, Marek Rogala, CEO Pascal Franchise, Damian Ragan, VP Zarządu Credit Agricole, Tomasz Rudolf, CEO Doctor.One, Przewodniczący Rady Nadzorczej The Heart i Bartosz Lipnicki, Dyrektory Zarządzający Endeavor Poland.
Debata Franczyza 2.0
W trakcie spotkania, w zróżnicowanym rynkowo gronie top managementu wymieniono spojrzenia, jak można rozwijać DNA przedsiębiorczości w organizacji sieciowej, stale stawać się 2.0, jak odważnie myśleć, sięgać po aspiracyjne cele i budować biznesy.