Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
MLG
|
aktualizacja

Ekspansja Biedronki. Otwiera sklepy u naszych sąsiadów. Padła nazwa

7
Podziel się:

Jeronimo Martins chce otworzyć pierwsze sklepy Biedronki na Słowacji do końca 2024 roku. Serwis wiadomoscihandlowe.pl informuje, że sieć rozpoczęła już emisję reklam po słowacku, gdzie informuje, że "Biedronka wkracza na rynek słowacki!".

Ekspansja Biedronki. Otwiera sklepy u naszych sąsiadów. Padła nazwa
Jeronimo Martins chce otworzyć pierwsze sklepy Biedronki na Słowacji do końca 2024 roku (Adobe Stock, Alexa Joy)

- Jeśli chodzi o ekspansję na Słowacji, to mówimy o działalności od zera, nie ujawniamy na razie zbyt wiele - powiedziała w październiku Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowa Jeronimo Martins.

Jeronimo Martins inwestuje u naszego sąsiada

Jak wyjaśniła, będzie to ekspansja Biedronki, w oparciu, o jej model biznesowy.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: "Widzieliśmy cuda". Analityk mówi, co zatrzymało rajd ku 7 zł za litr benzyny

"Spoty reklamowe i komunikacja pracowników Jeronimo Martins Slovensko sugeruje, że Biedronka na Słowacji będzie nazywać się tak samo jak w Polsce. Obecnie sieć intensywnie poszukuje pracowników m.in. działu produktów świeżych, a swoją rekrutację uzupełnia spotem informującym o dostępności słowackich produktów w Polsce" - czytamy na serwisie wiadomoscihandlowe.pl

Biedronka do polskich sklepów wprowadziła niedawno słowacką markę produktów "SK Špeciality".

— Biedronka to od lat marka znana mieszkańcom północnej Słowacji, którzy regularnie przyjeżdżają tam na zakupy. Dla mieszkańców Bratysławy czy południa kraju było to jednak do tej pory zupełnie nieznane — mówi w rozmowie z portalem Business Insider František Kvarda z dziennika "Hospodárske Noviny".

Słowacja ma nowy rząd, a nowy minister rolnictwa Richard Takáč powiedział już, że jego zdaniem polski dyskont zaleje Słowację polskimi produktami. Według Takáča zmniejszy się udział naszej żywności w sieciach handlowych i "będzie duży nacisk na polskie produkty" — dodaje Kvarda.

Przychody sieci Biedronka wzrosły po trzech kwartałach 2023 r. w krajowej walucie o 21,7 proc. rdr do 15,8 mld euro, a w III kwartale sprzedaż wzrosła o 17,4 proc. do 5,5 mld euro. Sprzedaż LFL wzrosła o 17,8 proc. po 9 miesiącach i o 12,8 proc. w III kwartale.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(7)
Ania
3 miesiące temu
Szkoda, że pracowników na sklepach w Polsce nie zwiększyli o te 20 % co mają wzrost sprzedaży rdr tylko jeszcze zmniejszyli etaty.
Bogdan
3 miesiące temu
Faje cieplutkie wczasy w ZEA , pod tytułem …COP 28. Widać jak na dłoni że COP 28 , to cieplutka ambasada OPEC , o tej porze w wielu miejscach na ziemi trzeba włączyć ogrzewania , a na „ szczycie klimatycznym „trwającym dwa tygodnie w ZEA , w najlepsze można się … poopalać na słońcu … Przy czym grupa OPEC , robi wszystko by przemiany związane z ratowaniem klimatu na ziemi , nie doszły do skutku ! Producenci petrodolarów , celowo mocno hamują na całym globie , zieloną transformacje. I podważają naukowe dowody o szkodliwym wpływie spalanych kopalin takich jak benzyna , olej napędowy , gaz , które to stanowią 80% spalin emitowanych w skali globalnej ! Petrodolary stoją za obecną katastrofą , która idzie do unicestwienia życia na matce ziemi …
Tuub
3 miesiące temu
Na Słowacji jest i było koszmarnie drogo bo nie ma tam konkurencji. Z dużych sieci jest Lidl i Billa. Biedronka może tam namieszać.
Samotny wilk
3 miesiące temu
Bo na kary muszą zarobic.
restin
3 miesiące temu
Słowacy choc sa do nas podobni jako Słowianie, to zyja zupełnie inaczej. Powoli, spokojnie. Nie zabijają sie by miec więcej, wola pójść do karczmy albo w góry. Wystarczy przekroczyć granice, przejechać 500m, by znaleźć sie w innym świecie: nie ma reklam, banerów, jest ładnie, czysto, wszystko do siebie pasuje i.... co krok atmosfera jak w Polsce w socjalizmie. Spokój. A w Polsce - chaos, banery, burdel architektoniczny - kazdy dom w innym stylu, innym kolorze. No i na Slowacji bylo bardzo, ale to bardzo tanio, byliśmy tuz przed pandemia, już mieli euro. Nie wiem jak teraz.