Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
oprac.
WZI
|

Hofman pozywa "Wyborczą" i okopress.pl

63
Podziel się

Spółka R4S, na czele z Adamem Hofmanem, pozwała "Gazetę Wyborczą" i portal okopress.pl o naruszenie dóbr osobistych. Domaga się zapłaty miliona złotych.

Hofman pozywa "Wyborczą" i okopress.pl
Adam Hofman pozywa "Wyborczą". (East News, Stefan Maszewski)
bDXRTQqd

Sprawa dotyczy szeregu publikacji o działalności firmy PR-owej, założonej przez byłego polityka Prawa i Sprawiedliwości Adama Hofmana.

W publikacjach opisano kariery osób, które należą do nazwanej przez dziennikarzy "grupy wrocławskiej". Według reporterów "układ wrocławski" ma do dziś rozległe wpływy m.in. w PKN Orlen kierowanym przez Daniela Obajtka, i nie zaszkodziła mu nawet niechęć prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego.

- Błędne, niewłaściwe i obraźliwe dla uczciwego biznesu (PR - PAP), w którym pracują tysiące ludzi w Polsce, jest nazywanie praktyk Adama Hofmana i agencji R4S, PR-em - mówiła w rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl Hanna Waśko, założycielka i dyrektorka zarządzająca agencji PR Big Picture, w dniu pierwszej publikacji.

bDXRTQqf
Zobacz także: Zniżka na mieszkanie 40 proc.? "Ktoś nie zna się na swojej pracy"

- Budowanie układu politycznego, zahaczającego momentami o działalność przestępczą i wyprowadzanie ze Skarbu Państwa publicznych środków, na zmianę z szantażowaniem komercyjnego biznesu brakiem "przełożenia" na władze w przypadku braku zapłaty, to nie jest PR. To nawet nie polityka. To praktyki bliższe mafii i haraczom. Nazywajmy wreszcie rzeczy po imieniu - dodała.

Jak informuje R4S, "osobami pozwanymi są dziennikarze odpowiedzialni za szkalujące publikacje, wydawcy oraz współwłaściciel spółki Big Picture. Nadto w przypadku Pani Hanny Waśko zostało złożone również zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa opisanego w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji".

bDXRTQql

"Zarząd spółki R4S stoi na stanowisku, że mające miejsce ostatnio działania dziennikarzy są bezprawne i jako takie nie mogą pozostać bez reakcji. Nadto pozostają w rażącej sprzeczności z regulacjami prawnymi dotyczącymi naruszania dóbr osobistych (art. 23 i 24 kodeksu cywilnego) oraz zasadami rzetelności i staranności dziennikarskiej" - czytamy w oświadczeniu.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
bDXRTQqG
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(63)
Antypis,
2 tyg. temu
Taa ciekawe jakiego sędziego Zero mu wylosuje,
Helena
2 tyg. temu
Szkoda, że nie napisali o układzie gdańskim, Adamowiczach, Krupach i Sienkiewiczach powiazanych z Lotosem.
saw
2 tyg. temu
...kilometrówki też były na początku "wymysłem opozycji"...a potem się okazały prawdą...
bDXRTQqH
Czekam
2 tyg. temu
Mam nadzieję że wyborcza i inni odpowiedzą wreszcie za kłamstwa i pomówienia i zapłacą wysokie kary
Pieniędzy nie...
2 tyg. temu
A może napiszcie gdzie wcześniej szły pieniądze z Orlenu gdzie idą z Lotosu gdzie szły pieniądze spółki Kropiwnickiego i wiele innych
...
Następna strona