- Cały świat miał okazję przekonać się o ogromnym talencie, jaki Iga Świątek pokazała już na wczesnym etapie swojej kariery, dlatego z dumą witamy ją w Team Visa, doceniając wartości, które sobą reprezentuje. Iga Świątek udowadnia, że marzenia spełniają się dzięki ciężkiej pracy i poświęceniu, co jest niezwykłą inspiracją dla kolejnego młodego pokolenia - stwierdził Frank Cooper III, odpowiadający za marketing w Visa.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Iga Świątek ambasadorką Visa
Zaczęłam swoją tenisową karierę w młodym wieku i mimo że wciąż się uczę, staram się być wzorem dla innych młodych ludzi. Znalezienie się w gronie Team Visa wśród tak wielu niezwykłych sportowców pomoże mi dalej działać na rzecz spraw bliskich mojemu sercu, zarówno w kwestiach sportowych, jak i społecznych, które są dla mnie ważne - skomentowała Świątek.
W projekcie Team Visa, stworzonym w 2020 r., wzięło udział już ponad 600 sportowców, w tym m.in. polska piłkarka Ewa Pajor.
Iga Świątek jest liderką światowego rankingu tenisowego WTA już od ponad 500 dni. Na koncie ma cztery tytuły wielkoszlemowe, triumfowała w 15 turniejach WTA. Tenisistka weźmie również udział w najbliższych igrzyskach olimpijskich, które odbędą się w 2024 r. w Paryżu.
O tym, że Świątek jest gwiazdą o skali globalnej mówił money.pl Ricardo Fort, ekspert marketingu sportowego oraz doradca ds. biznesu w sporcie, który współpracował m.in. z Coca-Colą, Danone i Visą. - Sponsoring może się znacznie różnić w zależności od kategorii, ale zawodniczka z jej wynikami i rozpoznawalnością może spodziewać się podpisania umów o wartości od 1 do 4 mln euro rocznie - ocenił.