Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. PAM
|

Klienci Biedronki skarżą się na kasy samoobsługowe. Jest odpowiedź

71
Podziel się:

Kasy samoobsługowe co do zasady dają możliwość szybkiego i bezgotówkowego płacenia za zakupy. Jednak nie wszyscy klienci Biedronki są z nich zadowoleni. Sieć broni tego rozwiązania i zapowiada prace nad ulepszeniem systemów - podaje serwis dlahandlu.pl.

Klienci Biedronki skarżą się na kasy samoobsługowe. Jest odpowiedź
Klienci narzekają na kasy samoobsługowe w sklepach w Biedronce (East News, Andrzej Zbraniecki)

Jak tłumaczy serwis, choć ludzie polubili to rozwiązanie, to część klientów nie jest zadowolona z kas samoobsługowych. Czasem korzystanie z takiej kasy kończy się wystąpieniem różnego rodzaju błędów czy blokadą, co skutkuje interwencją pracownika sklepu lub ochrony. Choć w teorii kasy te mają ułatwić klientom życie, zdarza się, że cały proces płacenia znacznie się wydłuża.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: "Cios w Białorusinów". Polacy szczerze o zamknięciu granicy z Białorusią

Kasy samoobsługowe w Biedronce

Jak podaje portal telepolis.pl, klienci często skarżą się, że jest problem z ważeniem warzyw i owoców. Inni uważają, że kasy w niektórych sklepach są powolne, a ich interfejs - nieintuicyjny.

Niedawno jedną z klientek warszawskiej placówki Biedronki oskarżono o próbę kradzieży czteropaku piwa. Kasa niepoprawnie naliczyła tylko jedno piwo, co doprowadziło do interwencji ochrony sklepu. Ostatecznie sprawa zakończyła się bez udziału policji, ale klientka najadła się dużo strachu.

Biedronka broni kas i zapowiada zmiany

Biedronka jednak broni kas samoobsługowych i zapowiada, że będą działały lepiej. W oświadczeniu przesłanym serwisowi dlahandlu.pl sieć ujawnia, że prace w tej materii trwają. "Nieustannie pracujemy nad rozwojem naszego systemu kas samoobsługowych oraz ich oprogramowania, by możliwie usprawnić i ułatwić klientom proces zakupowy" - przekazała w rozmowie z dlahandlu.pl Anna Magdalena Nowakowska, menedżer ds. projektów operacyjnych w sieci Biedronka.

Jeronimo Martins Polska, właściciel Biedronki, planuje w przyszłości wprowadzić zintegrowany system, który połączy tradycyjne kasy, kasy samoobsługowe, aplikację oraz program lojalnościowy Moja Biedronka.

Kasy samoobsługowe w sklepach Biedronka zostały wprowadzone w 2017 r. Oprócz podstawowych funkcji, taki jak skanowanie karty Moja Biedronka, posiadają także dodatkowe udogodnienia.

Jedną z ukrytych funkcji kas jest regulacja głośności komunikatów. Kolejny przycisk służy do wezwania personelu obsługi. Jeśli zdarzy się, że kasownik się zawiesi lub wystąpi jakiś problem z zeskanowaniem produktu, możemy poprosić pracownika sklepu o pomoc. Ostatni przycisk na kasowniku to funkcja kalibracji wagi, która znajduje się po prawej stronie. Kalibracja wagi pozwala nam mieć pewność, że płacimy tylko za dokładnie zważone produkty, takie jak owoce czy warzywa.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
WP Finanse
KOMENTARZE
(71)
Jaaa2334
wczoraj
Pracowałam 1,5 roku w biedrze i nic w tym czasie nie zrobili z samoobsługówkami, poczekaj na pomoc jeszcze długo będzie śnić mi się po nocach
Gunpowder
4 miesiące temu
Kasy samoobsługowe maja pomuc osoba które boja się kontaktu z ludźmi. Francuzi wyliczyli że szybsze zakupy są jak kupisz 5 nie dużych artykułów i płacisz zbliżeniowo. Badali to kiedy taka płatność była nowością.
Darek
6 miesięcy temu
Po co te kasy samoobsługowe? Jest taniej? Jest szybciej? Uważam że to tylko zarobek biedronki a nie dla nas korzyść
Kujawianka
6 miesięcy temu
W ogóle nie lubię chodzić do Biedry. Po pierwsze zawsze za mało otwartych kas z panią kasjerką, badziewny towar, kasy samoobsługowe nie dla mnie bo zwyczajnie można się pomylić a ja nie mam zamiaru wykonywać pracy za personel sklepu. Tyle nastawiali tych Biedronek i w każdej to samo. Kiedyś nie było galerii handlowych tylko chodziło się od sklepu do sklepu z ulicy. Chociaż zaczęto stawiać tzw. parki handlowe ale nie oddają one tamtej atmosfery. Teraz nudne, wszędzie te same sklepy.
sinclar
7 miesięcy temu
Warszawa, Ul Bukowinska. Sytuacja wyglada nastepujaco - kolejka na 30 osób (slownie: trzydziesci), jedna kasa otwarta, jedna pracowniczka stoi przy 8 PUSTYCH kasach samoobsługowych i essa. Pokrzyczalem, zostawilem koszyk z zakupami dla pani, ktora ogarniala NIC przy samoobsługowych i zrobiłem zakupy na necie. Tyle. Gratuluje biedra. Super podejscie.
...
Następna strona