Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Materiał Producenta
|
aktualizacja
Materiał sponsorowany przez Redkom Development

Lidl Polska otworzy sklep w parku handlowym Przystanek Karkonosze

Podziel się:

Sklep sieci Lidl Polska będzie operatorem spożywczym w nowo powstającym obiekcie realizowanym przez REDKOM Development. REDKOM sfinalizował zakup nieruchomości przeznaczonej pod realizację parku handlowego Przystanek Karkonosze.

Lidl Polska otworzy sklep w parku handlowym Przystanek Karkonosze
(materiały partnera)

Nowy kompleks handlowy o powierzchni ok. 16 000 m kw., położony będzie w Miłkowie, na przedmieściach Karpacza.

Lokalizacja, dzięki bezpośredniemu sąsiedztwu tras prowadzących do Karpacza, Szklarskiej Poręby i Jeleniej Góry, stanowić będzie wyjątkowo atrakcyjną destynację dla dziesiątek tysięcy mieszkańców okolicznych wsi i miasteczek oraz licznych turystów odwiedzających ten region przez cały rok

Lidl Polska wpisuje się w potrzeby i przyzwyczajenia zakupowe Polaków, zapewniając artykuły wysokiej jakości w atrakcyjnych, niskich cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Obecnie w 31 krajach istnieje ponad 12 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 850.

Otwarcie Przystanku Karkonosze planowane jest na trzeci kwartał 2025 roku. Poza sklepem Lidl Polska, projekt przewiduje ok. 30 lokali handlowo – usługowych, w tym sklepów z modą, restauracją drive-thru oraz 400 miejsc parkingowych. Obiekt, będzie kolejnym parkiem handlowym w portfolio REDKOM.

REDKOM Development w 2023 roku otworzył dwa atrakcyjne kompleksy handlowe -  Ozimska Park w Opolu oraz Park Glinianka w Łubnej pod Warszawą. Ich łączna powierzchnia handlu oddana do użytku w 2023 wyniosła ponad 27.000 GLA. Obie realizacje zostały wyróżnione prestiżową nagrodą European Property Awards 2023 oraz znalazły się w nominacjach do CEE Retail Awards 2024 i CIJ Awards Poland 2024.

Przy komercjalizacji Przystanek Karkonosze REDKOM Development współpracuje z firmą Mallson Polska.

O REDKOM Development

REDKOM Development - deweloper specjalizujący się w realizacji obiektów handlowych, przemysłowych i logistycznych. Realizuje projekty nowe, ale też rewitalizuje istniejące zgodnie z wymogami nowoczesnego handlu, przy współpracy ze znanymi i sprawdzonymi partnerami. Firma działa na rynku polskim, rumuńskim i hiszpańskim. W 2023 roku REDKOM Development oddał do użytku 27 tys. m kw. parków handlowych w Polsce, a w realizacji obecnie jest ponad 60 tys. m kw.

Więcej informacji na: https://redkomdevelopment.com/

Materiał sponsorowany przez Redkom Development

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.