Największy polski bank wprowadza limity w płatnościach
PKO Bank Polski ogłosił, że wprowadza zmiany w warunkach świadczenia usług bankowości elektronicznej i telefonicznej. Dotyczą one m.in. limitów płatności. Nowe zasady wejdą w życie 6 maja.
PKO Bank Polski wprowadza domyślne i maksymalne limity dzienne na przelewy i płatności w serwisie iPKO, aby zwiększyć bezpieczeństwo środków klientów. Domyślny limit dzienny to kwota, na jaką można zlecić przelewy i płatności w ciągu jednego dnia. Zostanie on automatycznie ustawiony na koncie klienta. Zmiany wejdą w życie po majówce.
Nowe limity dzienne w serwisie iPKO
Bank podaje, że dla kont w złotówkach od 6 maja domyślny limit dzienny wyniesie 10 tys. zł. Każdy przelew na wyższe kwoty będzie wymagał podniesienia limitu do ustalonego odgórnie poziomu maksymalnego. Wysokość limitu maksymalnego będzie zależała od używanej metody autoryzacji transakcji i dodatkowych zabezpieczeń.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Sprzedała dom i zainwestowała. Dziś obraca milionami
Dla kont w złotówkach w przypadku mobilnej autoryzacji limit wyniesie 200 tys. zł, a dla kodów SMS i karty kodów będzie to 50 tys. zł. Klienci korzystający z mobilnej autoryzacji i dodatkowych zabezpieczeń logowania będą mogli korzystać z najwyższego maksymalnego limitu dziennego, wynoszącego 300 tys. zł.