Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Agencje reklamowe wdrażają iScala 2.2

0
Podziel się:

Firma Epicor Software Corporation, w Polsce funkcjonująca pod nazwą Epicor|Scala, poinformowała o zawarciu kontraktów na wdrożeniu najnowszej wersji systemu iScala 2.2 w agencjach reklamowych.

Firma Epicor Software Corporation, w Polsce funkcjonująca pod nazwą Epicor|Scala, poinformowała o zawarciu kontraktów na wdrożeniu najnowszej wersji systemu iScala 2.2 w agencjach reklamowych Gruppa 66 Ogilvy i Young & Rubicam. iScala 2.2 to w pełni zintegrowanego system Epicor Software Corporation do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ERP). Agencja Ogilvy korzystała wcześniej ze starszej wersji systemu Scala. O wyborze nowej wersji systemu - iScala 2.2 - zdecydowało zadowolenie użytkowników z dotychczasowej pracy z aplikacją, możliwość szybkiego wdrożenia nowej wersji systemu oraz łatwa adaptacja systemu do zmieniających się przepisów. Nie bez znaczenia były także udogodnienia w nowej wersji iScala, związane z zarządzaniem i administrowaniem, oraz rozszerzone funkcjonalności modułu Finanse: raportowanie, możliwość tworzenia wydruków, integracja z pakietem MS Office, czy możliwość zarządzania środkami trwałymi. W polskiej agencji Gruppa 66 Ogilvy zwiększono także ilość użytkowników systemu - obecnie z
modułu Finanse iScala korzysta łącznie 8 osób. Projekt wdrożeniowy dla Ogilvy w Polsce był koordynowany przez polskich konsultantów Epicor|Scala.

Taką samą decyzję podjęła inna agencja reklamowa będąca wieloletnim użytkownikiem systemu Scala zarówno w Polsce jak i na Węgrzech - Young & Rubicam. Oprócz wymienionych powyżej powodów, dodatkową motywacją do równoczesnego przejścia na najnowszą wersję systemu była możliwość wdrożenia identycznego systemu w kilku spółkach należących do grupy Young & Rubicam, mających siedzibę w różnych krajach.

www.epicor.pl

wiadomości
gospodarka
e-biznes
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)