Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Certyfikaty IAB Polska dla Global eMarketing

0
Podziel się:

Rada Naczelna IAB Polska postanowiła na wniosek Global eMarketing S.A. przyznać certyfikaty badawcze IAB Polska dla produktów badawczych Gemius oraz Prawdziwy Profil.

Certyfikaty IAB zostały przyznane na okres jednego roku, tj. od dnia 2 kwietnia 2003 do dnia 2 kwietnia 2004.

Decyzja Rady Naczelnej IAB Polska potwierdza zgodność poddanych certyfikacji produktów badawczych oferowanych przez Global eMarketing S.A. z wymaganiami i wytycznymi określonymi w Uchawale RN IAB z 4 września 2000 roku.

IAB Polska przyznając Certyfikaty dla Gemiusa i Prawdziwego Profilu uznały bardzo istotny wkład Global eMarketing S.A. w rozwój narzędzi i standardów badawczych dla rozwoju marketingu interaktywnego na naszym rynku.

"IAB Polska poprzez swoje działania dąży do systematycznego wzrostu rynku interaktywnego w Polsce i będzie popierać każdą inicjatywę zmierzajacą do jego dynamizacji. Dzięki takim produktom jak Gemius czy Prawdziwy Profil polski Internet staje się medium w pełni dojrzałym oferującym mozliwość prowadzenia precyzyjnych i skutecznych kampanii marketingowych - powiedział Artur Gortych, Przewodniczący Rady Naczelnej IAB Polska.

Global eMarketing S.A. dzięki decyzji IAB Polska uzyskał prawo do posługiwania się oficjalnym certyfikatem "Certyfikat IAB Polska" poprzez umieszczanie go na stronach internetowych oraz innych dokumentach marketingowych opisujących certyfikowane produkty.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)