Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

ELEKTROMET wdraża Impuls BPSC

0
Podziel się:

Zakład Urządzeń Grzewczych ELEKTROMET w Głubczycach wdraża zintegrowany system wspomagający zarządzanie Impuls BPSC. Zakończono już analizę informatyczną oraz prace szkoleniowo-wdrożeniowe w ramach pierwszego etapu wdrożenia. Celem prowadzonego projektu jest kompleksowe wsparcie wszystkich procesów biznesowych realizowanych w dynamicznie rozwijającej się firmie. Wdrożenie obejmie obszary finansów, księgowości i kosztów, kadr i płac, sprzedaży, produkcji, gospodarki materiałowej, transportu oraz zarządzania relacjami z klientami.

Zakład Urządzeń Grzewczych ELEKTROMET jest nowoczesnym, polskim przedsiębiorstwem specjalizującym się w produkcji i sprzedaży ogrzewaczy wody. Firma, niezależnie od koniunktury gospodarczej, z roku na rok bardzo szybko się rozwija i corocznie odnotowuje wzrost obrotów. Dzięki tak dobrym wynikom znalazła się w gronie najdynamiczniej rozwijających się polskich firm wyróżnionych tytułem 'Gazela Biznesu 2005', przyznawanym przez Redakcję Pulsu Biznesu.

Do tej pory ELEKTROMET wykorzystywał proste, niezintegrowane aplikacje w obszarach finansów i księgowości, kadr, płac, sprzedaży oraz transportu. Kluczowe dla funkcjonowania przedsiębiorstwa procesy produkcji czy zarządzania zapasami nie były w pełni zinformatyzowane. Stosowana baza nie gwarantowała pełnego bezpieczeństwa danych.

Firma potrzebowała zintegrowanego systemu, który byłby w stanie zaspokoić potrzeby szybko rozwijającego się przedsiębiorstwa. Starannie przygotowano wymagania, jakie powinno spełniać nowe rozwiązanie informatyczne. W oparciu o nie wybrano system Impuls BPSC. Bardzo istotne znaczenie miały dwie kwestie - Impuls BPSC był rozwiązaniem polskim, w pełni dostosowanym do przepisów polskiego prawa i posiadał bardzo zaawansowany moduł do zarządzania produkcją.

Nowy system zapewni firmie stały dostęp do przejrzystych i uporządkowanych informacji na temat funkcjonowania przedsiębiorstwa. Szczególną rolę ma odegrać w usprawnieniu procesu realizacji zamówień, przy jednoczesnej optymalizacji procesów produkcyjnych. Aplikacja umożliwi precyzyjne rozliczanie kosztów produkcji, z uwzględnieniem kosztów pracy, pozwoli na pełną ewidencję czasu pracy oraz ograniczenie poziomu zapasów magazynowych.

Wdrożenie podzielone zostało na dwa etapy. W pierwszym, obecnie już kończonym etapie, wdrożono następujące moduły: Środki Trwałe, Finanse-Księgowość-Koszty, Gospodarka Materiałowa, Dystrybucja, Kadry Płace oraz Transport . Drugi etap, którego zakończenie planowane jest na styczeń 2006 roku, obejmie moduł produkcyjny i CRM. Docelowo z systemu korzystać będzie 25 użytkowników.

http://www.bpsc.com.pl

internet
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)