Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

idea awards za maj wybrane

0
Podziel się:

Zostały wybrane najlepsze reklamy w miesiącu maju, które otrzymały nominacje do Złotej Idei w konkursie idea awards 2005. W głosowaniu on-line, internauci wybierali najlepsze reklamy prasowe, radiowe i telewizyjne w 6 kategoriach: Motoryzacja, Moda, Konsumpcja, Usługi, Medycyna i Inne. Poniżej podajemy zestawienie reklam, które uzyskały największą ilość głosów od osób, które głosowały poprzez stronę internetową poświęcona konkursowi.

Prasa: MOTORYZACJA - FORD MODA - DEICHMANN KONSUMPCJA - COTY POLSKA (CELINE DION) USŁUGI - TUIR WARTA INNE - BASF MEDYCYNA - JOHNSONandJOHNSON POLAND(ACUVUE)

Radio: MOTORYZACJA - KROSS MODA - WITTCHEN KONSUMPCJA - NESCAFE USŁUGI - TP S.A. INNE - INC POLFA RZESZÓW (CATALERGIN) MEDYCYNA - CENTRUM MEDYCZNE LIM

Telewizja: MOTORYZACJA - SEAT MODA - PUMA KONSUMPCJA - FERRERO (NUTELA) USŁUGI - LG ELECTRONICS INNE - EDBUD MEDYCYNA - BAYER ASPIRYN

Program 'idea awards', polegający na promocji twórców przekazów audiowizualnych, jest jedynym w Polsce konkursem reklamowym przyznającym nagrody Klientom, którzy mają decydujący głos w wyborze finalnego produktu w postaci reklamy.

Konkurs jest prowadzony on-line, głosują wszyscy zainteresowani polską reklamą, a jury składające się z przedstawicieli świata mediów i reklamy, niezwiązane z finalistami wybiera te najlepsze. Wszyscy odwiedzający stronę mogą oddać swój głos na reklamę prasową, radiową i telewizyjną w sześciu kategoriach: Motoryzacja, Moda, Konsumpcja, Medycyna, Usługi i Inne oraz zgłosić swoją ulubioną reklamę do konkursu w w/w kategoriach.

Każdego miesiąca reklamy z największą ilością głosów zostają nominowane do Złotej, Srebnej i Brązowej Idei. Następnie, mając pełna listę nominowanych reklam z każdego miesiąca roku 2005, jury wybierze reklamy najlepsze. Wręczenie nagród nastąpi podczas uroczystości zorganizowanej w ramach Forum Reklamy na przełomie roku 2006.

http://www.ideaawards.pl/

internet
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)