andnbsp;
Spandoacute;łka zamknęła I kwartał 2006andnbsp;roku przychodami w wysokości 11 048andnbsp;000 zł. Ich dynamika w stosunku do I kwartału ubiegłego roku wyniosła 59,2%. Jeszcze większą dynamikę odnotowała sprzedaż reklamy internetowej, z ktandoacute;rej przychody gotandoacute;wkowe były w analizowanym okresie o 74,3% wyższe od uzyskanych rok wcześniej. Co warte podkreślenia, coraz bardziej istotny udział w przychodach gotandoacute;wkowych spandoacute;łki stanowią źrandoacute;dła alternatywne dla reklamy: działalność e-commerce, sprzedaż autorskich technologii i systemandoacute;w, usługi komunikacyjne oraz produkcja witryn internetowych.
andnbsp;
- Dobre wyniki, osiągnięte w pierwszym kwartale br., uznawanym w branży za słabszy okres, bardzo nas cieszą i dobrze rokują na przyszłość, zwłaszcza, że udaje się nam kontynuować politykę dywersyfikacji źrandoacute;deł przychodandoacute;w, ktandoacute;ra przynosi konkretne efekty - wyjaśnia Jacek Pasławski, prezes zarządu INTERIA.PL. - Gdy spojrzymy na utrzymujący kilkudziesięcioprocentową dynamikę wzrostową rynek reklamy internetowej, dobrą koniunkturę gospodarczą w kraju i dynamiczny rozwandoacute;j polskiego rynku internetowego, perspektywa wynikandoacute;w dla 2006 roku jest bardzo obiecująca - dodaje.
andnbsp;
W I kwartale 2006 roku polepszyła się rentowność sprzedaży, ktandoacute;ra wyniosła 8,8% w stosunku do 1,5% w I kwartale 2005 roku. Wskaźnik rentowności operacyjnej ukształtował się na poziomie 10,2%, w odniesieniu do 1,7% w analogicznym okresie ubiegłego roku.www.interia.pl