FaxConnect for Orders adresowany jest do szerokiego grona przedsiębiorstw obsługiwanych przez SAP, które poszukują metody usprawnienia stosowanego przez nie ręcznego procesu wprowadzania zamówień. Według danych Grupy Gartner, w 2004 r. udział SAP w europejskim rynku aplikacji planowania zasobów przedsiębiorstw wyniósł 37,3%. Sprawozdania analityków rynku wykazują również, że w 2004 r. branża faksów odnotowała 9,8% wzrostu, przy czym wzrost w przypadku faksów w produkcji wyniósł aż 14,2%. Dane te wskazują, że faksy nadal odgrywają zasadniczą rolę w dziedzinie komunikacji między klientami a dostawcami, włącznie z przetwarzaniem między innymi zamówień lub faktur.
W przypadku zastosowania FaxConnect for Orders, informacje pochodzące z zamówień lub faktur zostają automatycznie odczytane i przekazane bezpośrednio do odpowiednich aplikacji SAP, dzięki czemu dane te są natychmiast dostępne dla wielu użytkowników. Zwiększa to wydajność w zakresie ich przetwarzania i tym samym przyczynia się do wzrostu zadowolenia klientów. Technologia przejmowania danych pomaga w zautomatyzowaniu procesów biznesowych, zmniejsza koszty operacyjne, skraca czas przetwarzania i obsługi zamówień oraz faktur, zmniejsza czynnik błędu ludzkiego i w znacznym stopniu poprawia jakość odczytanych danych.
'Rozwiązanie FaxConnect for Orders jest zbudowane na naszej platformie Unified Communications, która obejmuje oprogramowanie do odczytu i weryfikacji danych oraz oferuje opcję Księgi Wprowadzanych Zamówień (Order Entry Book), którą TOPCALL opracował specjalnie dla SAP. Nasze rozwiązanie eliminuje czasochłonne ręczne wprowadzanie zamówień odbieranych za pośrednictwem faksu oraz w płynny sposób integruje się z SAP, jednym z najpowszechniej stosowanych na rynku dużych firm rozwiązań w zakresie oprogramowania dla przedsiębiorstw' - powiedziała Małgorzata Kniaź, Dyrektor Zarządzający TOPCALL Polska Sp. z o.o.
Dzięki procesowi rozpoznawania wzorca i kryteriów klasyfikacji opartych na treści, FaxConnect for Orders klasyfikuje i wyodrębnia odpowiednie dane (np. numer klienta, nazwę klienta, numer zlecenia, itp.). Za pośrednictwem zdefiniowanych interfejsów przetwarzania w SAP dane te wraz z obrazami dokumentów źródłowych są przekazywane bezpośrednio do Księgi Wprowadzanych Zamówień, gdzie przechodzą formalne procedury akceptacji i rejestracji. Konsultanci SAP mają możliwość dostosowania tych procedur do specyficznych potrzeb danej firmy.
Użytkownicy mogą w dowolnym czasie przeglądać, monitorować i edytować zamówienia klienta przy jednoczesnym wykorzystywaniu kilku okien - upraszcza to obsługę zapytań klientów oraz eliminuje ryzyko utraty danych. Dodatkowo oprogramowanie gwarantuje bezbłędną dystrybucję i przetwarzanie dokumentów, nawet tych o znacznej objętości. Rozwiązanie FaxConnect for Orders oferuje także automatyczne wysyłanie potwierdzeń odbioru oraz wewnętrznego powiadomienia o odbiorze zamówienia od klienta (np. do kierowników sprzedaży).
Najważniejsze zalety Fax Connect for Orders: and#8226; Skrócenie czasu przetwarzania zamówień; and#8226; Monitorowanie oraz stała kontrola podczas wszystkich etapów przetwarzania; and#8226; Zmniejszenie liczby błędów przy wprowadzaniu danych przez pracowników; and#8226; Zwiększona wydajność dzięki zautomatyzowanej obsłudze; and#8226; Bieżąca dostępność w systemie SAP danych pobranych z zamówień; and#8226; Bieżąca archiwizacja.
http://www.sap.pl