- Analizy z rynku amerykańskiego pokazują, że w ciągu najbliższych 4 lat wartość rynku gier reklamowych wzrośnie pięciokrotnie. Ożywienie tego segmentu marketingu widoczne jest także w Polsce, ponieważ odbiorcy są coraz bardziej wymagający i odporni na tradycyjne formy reklamy - powiedział Jacek Jankowski, Brand Manager marki Ostryga.
- Dotychczas e-ntertainment traktowany był przez firmy jako działanie marginalne, jednak jego skuteczność wpływa na zmianę postawy klientów i podziału budżetu reklamowego. Stąd potrzeba stworzenia wyspecjalizowanej jednostki oraz standaryzacji rynku - ujawnia Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu OS3 multimedia. - Ostrygę wprowadzamy na rynek analogicznie, jak to zrobiliśmy z firmą SARE. Początkowo brand korzysta z zasobów, wiedzy i dziesięcioletniego doświadczenia agencji OS3 multimedia, by z czasem się całkowicie uniezależnić.
Baza wiedzy na temat e-ntertainment oraz informacje o ofercie dostępne są na stronie www.ostryga.pl. Pierwszymi klientami są firmy z branży mediów, w tym wydawnictwa i domy mediowe.
Agencja interaktywna OS3 multimedia specjalizuje się w tworzeniu strategii, budowaniu wizerunku Klienta oraz kształtowaniu trwałych więzi z otoczeniem poprzez Internet i nowe media. Wśród stałych Klientów agencji są takie firmy, jak: Siemens, Era, Philip Morris, Danone, Unilever, Rockwool, Lexus, Tally Weijl, Mieszko, Kompania Piwowarska, Inteligo, PLL Lot, ING Bank Śląski, TelePizza, US Pharmacia, Agros Nova, Polsat czy Black Red White.
www.ostryga.pl
www.os3.pl