- Marketing dziecięcy w Internecie wymaga odmiennego podejścia do projektowania oraz dobierania treści i narzędzi niż ten skierowany do odbiorców dorosłych - mówi Marta Godlewska. - Dzieci bowiem, zależnie od swojego wieku, mają różne przyzwyczajenia i oczekiwania wobec Internetu, a co za tym idzie inny sposób nawigacji po serwisach i selekcji jego zawartości. Dopiero dokładna analiza procesów rozwojowych grupy docelowej pozwala tworzyć projekty, które będą dostosowane do ich kompetencji komunikacyjnych i zainteresowań.
Ciekawostki na temat marketingu dziecięcego w Internecie, fragmenty badań rynkowych, autorskich artykułów oraz portfolio agencji dotyczącego marek skierowanych do najmłodszych dostępne będą na stronie internetowej www.os3kids.pl. W ramach dotychczasowej obsługi marek skierowanych do najmłodszych konsumentów agencja OS3 multimedia stworzyła szereg serwisów poświęconych poszczególnym markom, zbudowała kluby internautów liczące kilkadziesiąt tysięcy dzieci, prowadzi konkursy internetowe i tworzy gry reklamowe promujące ideę edukacji przez rozrywkę. Efektem tych działań jest kilkukrotne zwiększenie grup lojalnych konsumentów skupionych wokół marek.
- Nasze dziesięcioletnie doświadczenie w marketingu interaktywnym, bogate portfolio oraz wysokie kompetencje zespołu to argumenty, które zadecydowały o powołaniu OS3Kids. Zadaniem przed nim stawianym jest podniesienie jakości obsługi pozostających pod naszą opieką marek dziecięcych, pozyskiwanie nowych Klientów oraz rozwój wiedzy na temat marketingu skierowanego do najmłodszych - mówi Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.
www.os3kids.pl